Zelinka

Původně jsem chtěla Válečníka jako vzoreček a ta paní prodavačka mi ho vychvalovala až do nebes, tak jsem ho opravdu chtěla vyzkoušet, ale nebyl, tak mi dala alespoň vzoreček Zelinky. No, pořád toužím po Válečníkovi.


Neříkám, že je Zelinka špatná, jen prostě není na můj typ pleti. Chtěla jsem masku na pupínky a toto opravdu na ně není. Zelinka mi, ale určitě pěkně vyhladila a vyčistila pleť alespoň od černých teček. Myslím, že nebude na citlivější pleť, protože při smývání je trochu jako peeling což může citlivou pleť podráždit. Jsou v ní totiž mleté mandle. Tato maska je asi pro pleť k vyčištění a odstranění starých buněk, takže pro mě nic. Ale aspoň jsem ji vyzkoušela, tento vzoreček mi vydržel na 4 použití.



Konzistence: obyčejná maska na obličej s rozemletými mandlemi, je čerstvá → uchovává se v ledničce
Aplikace: dostatečné množství naneste na obličej, vynechejte oblast očí asi po 15 minutách smyjte, působí jako jemný peeling
Účinek: na pupínky nic moc, ale pleť vyčistí a zbaví mastnoty
Cena: 270 Kč
Web: Lush
Hodnocení: na pupínky to nezabírá, takže spíše pro ty, které potřebují pleť občas obnovit a vyčistit, takže nemůžu hodnotit

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...