Wishlist 0.2

Další wishlist a pár poznámek. :)
Rozhodla jsem se, že pokud si věci z předešlého wishlistu nepořídím, tak je tu budu mít dokavaď je neseženu. Teda pokud si to rapidně nerozmyslím. :) Věřte, že některé věci (ntb, zrcadlovka) tu budou krutě dlouho. :D


1. zrcadlovka canon 
2. Sweetie Pie  The Jilted Elf mám :)

3. Silky Underwear
   
→ mám obyčejný dětský pudr a je ták měkkoučký :)

4. Jumping Juniper 
mám :)
5. Válečník 
vzorečkuju :)
6. Plechovka na šampuk 
7. já něco vymyslím, nebojte 
8. Sony Vaio 
9. Snow fairy
 
  → strašně ráda bych si ho koupila, ale bohužel se mi teď nikde nepovaluje 500 nazmar. Tak snad příští rok.

mám ho! miluju slevy a 500 ml tohohle božího sprcháče!

2 komentáře:

  1. jé, jaký canon?:)
    jinak hezký wishlist, já sice lush moc nemusím, ale ty kousky vypadaj hezky:)

    OdpovědětVymazat
  2. typ přesně nevím, bohužel...
    jestli máš nějaký dobrý canon vyzkoušený určitě si nechám ráda poradit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...