Bubblegum

Láska na první čuchnutí.
Jestli jako já milujete vůni Snow fairy a jiné žvýkačkové, přeslazené vůně a potřebujete ošetřit rty, jděte do něj.

No každopádně nejsou to zrovna chytře investované peníze, ale až to vyzkoušíte, tak to pochopíte.
Peeling na rty mi připadal jako velká hloupost. Navíc doma si můžu smíchat vanilkový cukr s kapkou oleje či citronu a mám to samé. Ale ta krabička...a ta barva...a ta vůně. Chápete?

Peeling voní opravdu jako slaďoučké žvýkačky. Sice je poněkud předražený, ale stačí ho tak malinko, že myslím, že mi vydrží určitě 8 měsíců. Navíc peeling opravdu rty jemně přebrousí a zbaví odumřelé kůžičky, takže rty jsou hladké a jako nové. Ale nesmíte to přehánět, protože pak si kůži poškodíte nebo vám začne brnět pusa. Ano, přehnala jsem to :D.

 
 
 Na druhé fotce vidíte jak málo ho stačí k obroušení rtů.

Konzistence: něco jako cukr krupice
Aplikace: malé množství dejte na pusu a promněte, následně slízněte
Účinek: určitě rty zbaví odumřelých buněk, ale nesmí se přehánět
Cena: 220 Kč
Web: Lush
Hodnocení: taková blbůstka, když už nevíte co k Vánocům, pro milovníky sladkých vůni, poměr cena/výdrž je adekvátní


5 komentářů:

  1. hezká recenze a super design!:)

    OdpovědětVymazat
  2. četla jsem na něj už hodně recenzí, ale je na mně moc drahý:/

    OdpovědětVymazat
  3. D: děkuju moc! :)
    Š: proto jsem si ho dopřála k Vánocům, ale myslím, že na tu cenu vydrží opravdu dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  4. O tomhle jsem četla už na více blogách, asi nad tím začnu uvažovat..:) Pěkný blog! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, koukám, že je to opravdu drahé, ale je to taky podle kvality, takže věřím, že je to parádní věc! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...