Ultrablast

Minulý týden jsem navštívila Lush v Palladiu a mojí mamku zaujalo tohle. Jenže je poněkud hloupé kupovat si něco co nemáte vyzkoušené, tak jsme poprosily o vzoreček. Ten milý pán nám vyhověl, no a tak nezbývalo nic jiného než to vyzkoušet. Mňam.


Počáteční dojmy byly trochu nejisté, vůbec jsem nevěděla co s tím. Četla jsem, že někdo používá tabletu celou, někdo půlku. Jelikož i pasty si dávám málo, tak jsem se rozhodla pro půlku. A stačilo. To první rozkousání je poněkud nepříjemné, ale potřetí jsem si to užívala :). Po rozkousání si namočíte kartáček a prostě zuby začnete čistit. Nenamáčet moc, protože pak ta pěna není tak koncentrovaná. U těchto tablet píší, že jsou tam dva druhy mentolu a wasabi, ale já opravdu ani jedno necítím. Ta chuť...nevím jak ji popsat, prostě vyzkoušejte. A vůně je hodně silná, nevím jestli tablety načichnou ostatními výrobky v prodejně, každopádně mi doma voněly ještě týden a to jsem je měla v otevřené krabičce. A výsledek? Perfektní! Zuby ihned bělejší.

Omlouvám se za kvalitu fotek.




Barva: bílá s černými tečkami
Aplikace: první použití může být nepříjemné, když si zvyknete je to fajn
Účinek: nevím zda to byl placebo efekt nebo zuby skutečně bělí, ale já ten pocit měla
Cena: 130 Kč → 40 tablet
Hodnocení: už jsem si koupila celou krabičku, za mě rozhodně ANO

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...