Nail fashion sticker

V tom obřím stojanu barev a kravin od Essence :D mě zaujalo tohle.
Říkala jsem si jak to bude super a úžasné. No, nebylo.

Jedná se o takové "laky v nálepkách". Je to prostě nálepka přes celý nehet a slouží místo laku. V obalu jsou 2 platíčka po 7 nálepkách. Myslím, že na šířku si vybere každý a dlouhé jsou opravdu dost, to nemějte strach.


Takže v neděli večer jsem si super upravila nehty a šla na to. Aplikace? Hrůza.
Musíte to nalepit nejdříve ze středu a pak jakoby přitiskávat ty okraje odspodu nahoru. No víte jak to myslím, ne? :D
Pak to musíte zastřihnou, což taky není zrovna jednoduché, aby jste tam neměli zoubky a či co. A když to lepíte tak pozor na ohyby a bubliny.



No, ale jedno plus to má. Vypadá to prostě úžasně :).






Na nálepkách je psáno, že vydrží až 5 dní. Cha...cha.
Nalepovala jsem je v neděli večer a v pondělí v poledne už byly odlepené. Tedy ukazováčky a prostředníčky totálně. Jo a to jsem měla přelakováno průhledným lakem!

Vzhled: moc pěkný, výběr z mnoha vzorů
Aplikace: vyžaduje hodně času, poměrně složitá
Výdrž: píší 5 dní, při normální manipulaci s nadlakem asi tak 1 den
Cena: myslím, že 59 Kč
Hodnocení: už nikdy si to nekoupím, i přesto, že to vypadá úžasně, spíše se to hodí na takové jednorázové akce, za mě NE

1 komentář:

  1. A mně to naopak vyhovuje víc, než kdejaké laky. Nálepky jsem už několik krát měla a jednou mi vydržely skoro celou dovolenou, ale s tím, že jsem si je přelakovala ještě lakem.
    Nat
    http://world-by-us.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...