Ingrid cosmetics Ice cube 102

Takže další fosforeskující lak, tentokrát růžový.
Tenhle lak mě zaujal na první pohled. Jak barvou, tak i balením. Nosím ho moc ráda, třeba k černému oblečení.

Konzistence laku je vážně super. Roztírá se naprosto nádherně. Štěteček je poněkud širší a to mi vyhovuje. Myslím, že stačí vrstva jedna, ale pokud vyžadujete super krytí, tak použijte vrstvy dvě. Schne opravdu rychle, snad ani ne za minutu.

bez blesku
s bleskem
Barva: barva zvýrazňovače, neobvyklá
Nanášení: vyhovující, kryje ve druhé vrstvě, krásně se s ním manipuluje
Výdrž: bez krycího laku vydrží zhruba 6 dny, s krycím lakem až 14 dní
Cena: mě stál 34 Kč, na internetu jsem ho našla za 50 Kč
Hodnocení: jeden z mých nejoblíbenějších laků, jak barvou, tak konzistencí, za mě rozhodně ANO

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...