Multi dimension XXXL shine nail polish 20 fatal

Miluju černé laky. Byla to asi první barva laku, kterou jsem si pořídila. Černou mám ráda na všem, ale na nehtech se mi líbí obzvlášť, snad proto, že se dá kombinovat naprosto se vším.

Konzistence laku je poměrně hustší. Nanáší se poněkud hůře. Štěteček je široký tak akorát, ale špatně se s ním nanáší. Musíte si laku nabrat hodně, aby vám vůbec udělal pěknou vrstvu bez viditelných "cestiček". Za to všechno utrpení vás, ale odmění tím, že krásně kryje už v první vrstvě a že opravdu dělá takový pěkný 3D efekt.
Bohužel se jakoby zachytává na kůžičce nehtu. Na fotce je to vidět, protože jsem lak neopravovala, ponechala jsem ho pouze tak jak byl.



s bleskem
bez blesku


Barva: 3D černá, hodí se ke všemu
Nanášení: nepříjemné, obtížné, schne pomalu, lze nanést pouze vyšší vrstva, aby kryl
Výdrž: bez krycího laku vydrží zhruba 4 dny, s krycím lakem až 10 dní
Cena: nepamatuju si...zhruba 50 Kč
Hodnocení: znova už bych si ho nekoupila, za mě spíše NE

2 komentáře:

  1. Já mám tento lak v hnědé barvě :) a jsem s ním naprosto spokojená :) asi má každý rád něco jiného :) ;)

    OdpovědětVymazat
  2. jasně, že je to o vkusu ;) já mám raději takové vodovější laky :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...