Sweet wonderland

Balzámy od Baley jsou pro mě povinností. Jakmile se objeví nějaký nový s příchutí ani nepřemýšlím a házím ho do košíku. Jsem ráda, že i tentokrát jsem to udělala.

Navíc má opravdu kouzelný karton ve kterém je uložen. Jo, to Balea umí.

Sweet wonderland je čokoláda. Někde jsem četla, že slečnám nevyhovuje, jelikož nemají rády čokoládovou kosmetiku. Tak na to bacha, protože tohle je taková ta typická vůně pro čokoládovou kosmetiku. Když balzám otevřete, když si ho dáváte na rty, když ho zavíráte, prostě pořád cítíte čokoládu. :) I lidé v okolí vždycky říkají: "Necítíš tady čokoládu?" :D



Když rty olíznete ucítíte jemně nasládlou chuť. Balzám je tmavě hnědé barvy, ale nebojte, rty nijak nezbarví. Při kontaktu s nimi taje rychle, takže super.

S výživou je to fajn, je to takový ten balzám na rychlé přetření, když cítíte suchou pusu. Hodně suché a popraskané rty by nezvládl.



Barva: balzám je tmavě hnědý, na rtech bezbarvý
Konzistence: mastný tak akorát
Cena: cca 30 Kč
Hodnocení: Čokoláda! :)

2 komentáře:

  1. Spíš jsem o něm četla, že je na rty hrozný a vůbec je nevyživí, tak nevím, ta čokoláda mě hrozně láká :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máš pravdu, že to není super výživný balzám, ale na den je fajn :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...