Amica - suchý šampón

Suché šampóny jsou mými velice oblíbenými pomocníky, jelikož si hlavu myji obden. Druhý den již vlasy potřebují menší vzpruhu a v tom případě přichází na řadu suchý šampon.

Existují i verze ve spreji (syoss, baptiste), ale mě se nejvíce osvědčil tento a ráda se k němu vracím. Proč? Čtěte dále. :)


Líbí se mi, že není ve spreji, protože mi připadá, že ty sprejové fungují méně. Navíc se nedusím v koupelně aerosoly a neničím ozonovou vrstvu. :D

Bohužel si ale myslím, že tento šampón nebude vhodný pro brunetky. Jakožto bílý pudr se po rozetření v blonďatých vlasech ztratí, ale v hnědých bude dělat nepříjemný bílý povlak, který nebude vypadat vůbec přirozeně.


Šampón rozhodně nenahradí mytí vlasů, ale je vhodný jako rychlá záchrana. Když má za úkol odmašťovat, tak logicky vysušuje. Takže pozor ať se vám při častém použití neudělají lupy.

Nasypete pudr do vlasů a rozetřete ručníkem. Následně vlasy pročešete a hotovo! :) Jak jednoduché.

Pudr má i praktické dávkování a rozhodně se vám nikde nerozsype.


Cena: cca 20 Kč
Web: koupíte například zde
Hodnocení: pro blondýnky na občasné použití rozhodně ANO! :)

2 komentáře:

  1. Já tedy za sebe (brunetku) říkám ne, mně se nejvíc osvědčil suchý šampon ve spreji od Balea z DMka. Tento pudr ze mě dělá šedovlasou stařenku, vlasy jsou takové šedivé a matné.... Klárka V.

    OdpovědětVymazat
  2. včera jsem si ho zrovna koupila a dnes hned vyzkoušela.. mám blondate melíry a je super :) přidala jsem se mezi tvoje čtenářky a ráda bych tě pozvala k sobě na blog na giveaway o krém lavera :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...