Březnový ladybox - první dojmy

Před chvílí tady zazvonil pán z InTime, přesně jak avizovali, takže jsem natěšená letěla dolů pro Ladybox. Vše jsem vám nafotila, jedná se pouze o první dojmy, nic zatím nemám vyzkoušené. Jdeme tedy na to! :)

Balení

Ladybox je černá krabička s růžovým logem. Jak tak koukám na ostatní blogy, je vlastně úplně stejná jako v únoru. Asi tvůrcům dochází nápady, škoda. Co to trochu šmrcnout jarem? :)


Pro více info rozklikněte celý článek. Pokud se chcete nechat Ladyboxem překvapit, alou odtud pryč!

Dopis

Dopis je také úplně stejný jako únorový, tedy kromě výrobků samozřejmě. :D Jdem se podívat na dopis zevnitř.



 Výrobky

2 plná balení
  • Illamasqua lak na nehty (15 ml)
  • Líbej mě! Ladybox balzám na rty (10 ml)
2 cestovní balení
  • Eveline Zpěvňující sérum na dekolt a poprsí (50 ml)
  • Palmer's Massage cream for stretch marks (30 g)
3 vzorky
  • Weleda čistící tonikum (10 ml)
  • Biopekárna Zemanka Bio čoko.kokosky (30 g)
  • Salcura Antiac acne clearing spray (15 ml)

 Moje dojmy

Od Ilamasquy jsem čekala víc. V hloubi duše jsem věděla, že přijde lak, přesto jsem doufala v tvářenku nebo tak něco. Jestli ji někdo máte, ani mi to neříkejte.

Balzám na rty se hodí vždycky a tento voní jako jahodový Mrož.

Zpěvňující sérum na dekolt a poprsí jako vyzkouším, ale co mám čekat netuším.

Krém na strie a suchou kůži se mi vcelku hodí, doufám v zázraky!

Weleda čistící tonikum je fajn. Neurazilo, nenadchlo.

Fakt musíte do těch boxů cpát jídlo? Poprvý jako fajn, ale teď bych raději ocenila nějakou kosmetiku.

Salcura byla jedním z důvodů proč jsem objednávala. Doufám, že mě nezklame!

A JAK SE LADYBOX LÍBÍ VÁM? OBJEDNALY JSTE? LITUJETE NEBO NE?

 

 

2 komentáře:

  1. Já neobjednala, ale radost bych měla :).

    OdpovědětVymazat
  2. Já ladybox mám a jsem celkem spokojená, jen nechápu ty biokokosky, byli dobré moc, ale do boxu bych to nedávala. Lak mám, ale tmavě zelený, tak jsem z té barvy celkem rozpačitá. Potěšil mě sprej na akné. No a to tonikum od Weledy mi způsobuje zarudlou kůži, tak nevím :-/

    Lucka K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...