Color trend - sweet twist

Tento lesk na rty jsem dostala minulé Vánoce. A řeknu vám, že jsem ráda, že jsem si jej nevybírala sama. Hledala jsem všude na internetu, ale Avon ho už nejspíš nenabízí a kdyby začal, tak je mou poviností vás před ním varovat! :)


Lesk vypadá vcelku hezky, je v plastové tubičce, takže ho vymačkáváte. Strašně se mi líbí jak je v tubičce jakoby do spirály dvou barev.
Lesk opravdu úúúúžasně voní. Slakosti, karamel a všechny sladkosti světa dohromady. Já mám příchuť caramel apple.

Kámen úrazu přichází ve chvíli, kdy jej aplikujete na rty. Je těžký, hutný a lepí jako blázen! Nic tak lepivého jsem na puse nikdy neměla. Je to nepříjemné, za chvíli lesk zmizí a není po něm ani památky. Rtům dodá jemný hnědý nádech.

Cena: našla jsem jedny pochybné stránky na kterých ho nabízejí za 50 Kč z původní ceny 109 Kč
Hodnocení: za těch 50 Kč si kupte čokoládu, uděláte si alespoň radost :)

2 komentáře:

  1. Takové lesky nesnáším. Taky se nechám často zlákat tím pěkným obalem a pak si to můžu leda tak vystavit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně...já už lesky nekupuju, protože mám 3 a vystačí mi asi do konce života :D

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...