kosmetická abeceda - A

Napadl mě zcela nečekaně. Zezadu mě praštil do hlavy, abych si uvědomila, že výsledkem napadení bylo to, že mě napadl nápad.
Kosmetická abeceda. Fakt jsem hledala poctivě po všech blozích, které znám a žádný toto neměl. Že bych byla první? To asi ne, ale moje blogové já v to pořád doufá.

O co se jedná?

Jedná se o to, že každý určitý den v týdnu, řekněme tedy pátek, se pokusím na dané písmeno vylovit všechnu svou kosmetiku co mám. Nafotím, přidám odkazy na články, kde odkazy budou chybět recenze doplním a řeknu celkově svůj názor na tuto značku. Jak jsem u sebe doma koukala, na některá písmena to bude jako opravdu peklo, protože například od Q doma asi nic nemám. :D Takže musím nakupovat víc! :D Super motivace. Jdem tedy na to. :)

A

ALPA

1. suchý šampón Almica (zde)

AVON

2. tělový sprej (zde)
3. sérum proti krepatění vlasů (zde)
4. lesk na rty (zde)
5. stříbrná řasenka (zde)
6. rtěnka (zde)
7. lak na nehty (zde)


8. řada na čištění pleti (zde)
9. pleťová maska (zde)
+ toaletní voda (zde)

AVÉNE

10. čistící gel (zde)

Samozřejmě to nejsou všechny věci co vlastním na půlku jsem přišla až po nafocení a myslím, že vždycky nějaký ten produkt vynechám. :)

PŘIPADÁ VÁM TOTO JAKO FAJN NÁPAD? :) PŘÍPADNÉ KOMENTÁŘE ČI POZNÁMKY, I NEGATIVNÍ, UVÍTÁM V KOMENTÁŘÍCH. :)

 

4 komentáře:

  1. u mna by bol asi tiež pod áčkom Avon :)
    skvelý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý nápad :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, děkuju moc za podporu, takhle se mi budou články tvořit samy. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...