DELIA prosilk 405

Tenhle lak mi dal pořádně zabrat. Někde vypadá moc bíle, někde růžově a někde modře. Věřte, ale, že se jedná o jednoduchou šeříkovou. Možná proto je to můj nejoblíbenější lak.

 
Lahvička je jednoduchá, s černým uzávěrem. Nahoře na víčku je nalepené číslo laku, v tomto případě 405. Jak vidíte na uzávěru jedná se o lak s matným efektem, což ho dle mého dělá ještě krásnějším. Pokud, ale zatoužíte po lesku, stačí jej přejet top coatem a je hotovo.


Šteteček je kulatý a poměrně úzký, což mi moc nevyhovuje, jelikož miluju ploché štětečky. Lak kryje již v první vrstvě, ale dost pruhuje, proto je potřeba lakovat vrstvy dvě. Konzistencí je to takový krémový a schne rychle.
 

Barva nejvíce odpovídá fotce na denním světle. S bleskem je moc do růžova, bez něj moc do fialova. Věřte, že se jedná o šeříky. :)


Barva: šeříková, matná
Nanášení: zasychá vcelku rychle, 2 vrstvy
Výdrž: pouze s podkladovým lakem mi vydržel 4 dny
Cena: 25 Kč (nalezeno na webu)
Web: kosmetika-nehty - přesně tento odstín jsem zde nenašla, ale mají mnoho jiných
Hodnocení: můj miláček :)

1 komentář:

  1. ten je pekny. ale fakt zaujimave ako zmenil farbu pod bleskom :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...