VIP Gold Super Plus BB cream

Díky němu jsem poznala krásu BB creamů! Říkala jsem, že jsem s tím od Garnieru spokojená? Pche, to je oproti tomuhle amatér. Tak se na něj podíváme trochu blíže. :)

BB cream jsem dostala od e-shopu mybbcream.cz a musím říci, že komunikace je s nimi bezproblémová, jsou milí a vše mi přišlo v pořádku až na pomačkané obaly, což ale bude chyba České pošty.

Jedním z produktů co jsem zde objevila byl BB cream VIP Gold Super plus, který je určen pro normální, suchou a zralou pleť. Já, ač mám pleť mastnou jsem s ním velice spokojená. BB cream vždy přepudruji a je to paráda. Mamka, která má již starší pleť jeho rozjasňující funkci ocenila mnohem více.

Balení je velice elegantní a hodně oceňuji pumpičku, která dokáže vymáčknout takové množství jaké si přejete. Jediné mínus jsem shledala, že prostě nezjistím kolik mi BB creamu zbývá a až mi dojde nepůjde otevřít a vymazat zbytky ze stěn, kterých tam bude určitě hodně. Kdyby někdo věděl jak ho otevřít, tak radu uvítám. :)



Barva se opravdu přizpůsobí, jelikož je taková našedivělá. Nedoporučovala bych, ale asi úplným bledulkám, na ně bude tmavý. Konzistencí je tak strašně příjemný! Pane bože, mazala bych se s ním pořád. Chtěla jsem mmu? Nový make-up od Vichy? Chá, chci další a další BB cremy! Jestli jejich kouzlu propadnete jako já, nažhavte peněženky.
Opravdu už nepotřebujete další krémy, protože toto vám jejich funkci nahradí. Navíc má SPF 25, takže na zimu jako dělaný.


Krytí je spíše slabší než střední, což je pro mě nedostačující. Ale od toho máme korektory. Naplácám korektor, přejedu BBíčkem, zafixuju pudrem a tradá, jsem krásná celý den. Opravdu vydrží dlouho a tady máte nafocené jeho krytí. Jak vidíte dá se celkem dobře vrstvit.


Barva: béžovo-šedivý odstín, přizpůsobí se
Výdrž: 8 hodin
Cena: 15ml → 295 Kč
Web: mybbcream
Hodnocení: Už chápu vaše učarování pravými asijskými BB creamy, já jej jedině doporučím!



FACEBOOK | BLOGLOVIN | FORMSPRING | ASK.FM | BLOGERKY

P.S. Děkuji MyBBcreamu za poskytnutí BB creamu ke zrecenzování. 

2 komentáře:

  1. vyzerá super,, musím si už aj ja nejaký kúpiť ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky chci nějaký pravý asijský, snad brzo našetřím :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...