STUDIO Paletka - tvářenka a bronzující pudr

Tuto paletku vlastním již nějaký ten pátek, tak myslím, že ji mohu objektivně a stručně zhodnotit. :)

Obal se mi velice líbí, působí luxusním dojmem, akorát jak je povrch lesklý tak jsou vidět všelijaké upatlaniny. Pod nápisem e.l.f. máte nápis o jaký produkt se jedná, jelikož tyto obaly mají i pudry či jiné tvářenky. Pro puntíčkáře jsem i paletku změřila a její šířka je cca 10 cm a výška cca 7 cm.



Když paletku otevřete zjistíte, že v sobě ukrývá zrcátko. To je veliké plus, protože se můžete poupravit cestou a nemusíte tahat další zrcátka, která stejně vaše taška záhadně sežere (taky se vám to stává?). Nalevo najdete tvářenku, napravo bronzer.


Tvářenka je růžové barvy s nádechem do lososova. Obsahuje zlaté třpytky, které já osobně bych tam mít nemusela. Je velice vhodná pro světlé typy, protože se dá krásně vrstvit. Tvářenka maliličko práší, nic hrozného. Používám na ní štětec také od e.l.f. a nabírá se velice krásně. Je mletá opravdu jemně.

Bronzer je vzhledem k tvářence poněkud tmavý. Je vcelku tmavě hnědý a také obsahuje třpytky. Když ho nanášíte, musíte opravdu opatrně, protože pigmentovaný je hodně a dolů jde špatně. Když, ale získáte cvik, bude slušet i světlým pletím. Mletý je jemněji než tvářenka a práší o fous více.

 

Porovnání tvářenky a bronzeru ve tmě a za světla.


Cena: 95 Kč
Web: e.l.f.
Hodnocení: S tímto produktem jsem velice spokojená a mohu jej jedině doporučit! :)

1 komentář:

  1. Já si ještě žádný bronzer nenašla, vždy je to hrozně tmavé :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...