Jarní upgrade essence 2013

Essence si pro nás od února připravila nějaké nové výrobky. Jelikož DM ani Rossmanna po ruce nemám, nevím zda se výrobky již ve stojanech objevily nebo je máme očekávat každým dnem. Každopádně pojďme omrknout nad čím naše peněženky zapláčou. ;)

Oči

nové odstíny mono stínů
 
3D stíny
2 paletky stínů
linky ve fixe
umělé řasy / trsy řas
nalepovací linky na oči

 Rty

barvy (tinty) na rty
matné lesky na rty
nové odstíny rtěnek

Tvář 

BB cremy
matující pudr
houbičky na makeup

Nehty

nové odstíny laků na nehty

Vybrala jsem pouze produkty, které mě zaujaly.
Linky ve fixe jsou výborné pro začátečnice s linkami.
Nalepovací linky jako linkový maniak určitě vyzkouším, pokud se budou tvářit nějak normálně.
Tinty a rtěnky se mi líbí moc! Ty si pořídím určitě. :)
BB creamy - mám pocit, že to bude průser.
Houbičky nejspíše nevyzkouším, ale rozhodně mě jako novinka na našem trhu překvapilo, že je bude vyrábět i essence.
U laků si pořídím svojí milovanou mint barvu, plus mě zaujala tmavě fialová a světle zelená, tak uvidíme. :)

Všechny fotky jsou pořízeny z webu: http://kosmetikaddicted.blogspot.cz, kde se dozvíte více.

A co vy? Zaujaly vás novinky od essence? Plánujete něco pořídit?

 

 

2 komentáře:

  1. Matný lesk, to je dobrý. :-D Asi vyzkouším lip tint, na ty si potrpím, pak možná linku ve fixe, zatím se mi nedaří nakreslit pěknou linku normálním způsobem. :-)

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. houbičky od essence mě taky překvapily, jsem zvědavá!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...