bio Karité balzám na rty

Měla jsem tu čest vyzkoušet balzám na rty od Saloosu a musím říct, že jsem za tuto příležitost velice ráda.

Produkt jsem dostala od firmy Saloos k zrecenzování a musím říct, že domluva s nimi byla příjemná a skvělá, nikde žádný problém. Produkty mi zaslali takové, že je opravdu využiji a nebudou se mi povalovat doma. Tak nevím, jestli si prohlídli můj blog nebo to byla náhoda. :) Navíc jsem byla velice mile překvapena kolik produktů mi zaslali. Tímto jim děkuji. :)

Balzám je opravdu veliký, obsahuje 19 ml. Balení není to nejkrásnější, co si budeme povídat, ale jelikož se jedná o přírodní kosmetiku, je balení odpovídající - pěkné. Není to plechovka, jedná se o plast, ale myslím, že na pozdější uchování něčeho jiného bude fajn.


Balzám má žlutou barvu, takovou opravdu kanárkovou. :) Vůni opravdu nevím k čemu přirovnat, cítím v tom nějakou květinu či bylinky. Nejspíše to bude rakytník, ze kterého je balzám vyroben. Nechutná nijak, navíc ani nemám tendenci jej olizovat.

Balzám je opravdu tuhé konzistence, takže do zimy nic moc, protože potom nejde už vůbec nabrat. Nezkoušejte jej nabírat přímo rty, protože mě takto ret prasknul. Musíte ho aplikovat pomocí prstu a chvíli počkat než balzám pod prsty začne tát.


Ta konzistence je opravdu mínus, ale výživa je jako blázen. Opravdu rty krásně "nacucá", vyživí a vytvoří ochranou vrstvičku. Část balzámu se vsákne a část zůstane na povrchu. Na den je na mě moc hutný, navíc to nanášení není moc fajn, ale na noc je to můj miláček. :)

Popis:


Barva: žlutý, na rtech bezbarvý
Konzistence: tuhá, ale výživná
Cena: 75 Kč
Web: e-shop Saloos
Hodnocení: na noc je opravdu fajn, přes den, za mě, ne


P.S. Děkuji Saloosu za poskytnutí balzámu ke zrecenzování.

2 komentáře:

  1. tak je na čase, abych ho taky vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mne se prave jejich obaly libo, jsou takove jednoduche, ale hezky barevne :) zrovna dnes jsem sk koupila taky tenhle mini balzamek, ale na nehty, doufam, ze mi pomuze na moji zaderky a nehtovou kuzicku :) kazdopadne zatim ma velke plus za skvelou citronovou vuni :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...