The Jilted Elf

Tenhle nákup byl hodně spontánní. 1 ledna jsem se dozvěděla, že Lush pořádá 50% slevy. Po té následovalo dvou hodinové pobíhání po bytě a promýšlení zda si něco koupit. Nechtěla jsem objednávat přes internet, protože poštovné není zrovna nejlevnější a tak nastalo dilema zda si do Prahy zajet či ne. Po dvou hodinovém promýšlení jsem usedla a na stránkách Lush si teda uplně nejrychleji, abych si to nerozmyslela objednala Snow Fairy a The Jilted Elf. Samozřejmě to největší.
O Snow Fairy zase příště, dnes je na programu TJE. O želé z Lush jsem věděla, ale nikdy jsem si k žádnému nečichla. Ani k tomuhle. Byl to hodně risk, protože o tom želé jsem četla, že voní strašně specificky a že tu vůni buď milujete nebo nesnášíte. Tohle mohu jen potvrdit. Želé jsem si prostě objednala, jela pro něj a ani si k němu nečichla. Až ve vlaku na zpáteční cestě. Myslela jsem, že ho vyhodím oknem, že sebe taky, protože jsem vyhodila 175 Kč za něco tak smradlavýho a byla jsem celou cestu domů naštvaná.
No každopádně mě to tak žralo, že jsem si k němu čichala asi každé 2 hodiny a po 3 dnech? Tu vůni jsem si zamilovala. Ale né tak jako, že se mi líbí a je fajn. Já jí zbožňuju tak, že si s tím myju klidně i ruce 3x denně. Příští rok si nakoupím zásoby!
Nevím kdo tohle vymyslel, ale pro nás, co mají stále dětskou duši, ač na veřejnosti se tak nechovají je to opravdu kouzelné. Když jsem to želé poprvé vyndala vůbec jsem nevěděla co s ním, protože suché nic moc nedělá. Tak jsem se pořádně opláchla vodou a začalo to. Želé mi okamžitě vyklouzlo z ruky a začalo mi běhat po vaně. Teď nešlo nabrat, takže asi na 5 pokus jsem ho sebrala a snažila jsem se s ním namydlit. A zjistila jsem, že samo o sobě moc nemydlí. Až při druhém sprchování mě napadlo po kůži ještě přejet rukou a hádejte co. Vzniklo mi neskutečné množství pěny a bylo to strašně fajn.
A ta vůně vydrží na kůži vážně dlouho. Asi tak 5 hodin po tom ji ještě cítím a když si vezmu pyžamo, tak mi druhý den večer stále voní.
Konzistence: opravdu želé, které se mi zatím nerozpadá, uvidíme časem
Účinek: zábava, vůně, mycí schopnosti
Cena: ve slevě mě přišlo na 175 Kč velké balení, normálně stojí malé 165 Kč
Hodnocení: ta vůně se opravdu nedá popsat, doporučuji očuchat než si ho pořídíte, ale tohle je nejlepší výrobek co jsem kdy z Lushe měla, pro dětské duše ideální :)

1 komentář:

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...