Stay all day

Člověk je tvor omylný a zrovna v tomto případě to platí dvakrát.
Zmýlila jsem se nákupem tohoto...make-upu?
Ták dlouho jsem držela Astor skin match a při zkoušení jsem si říkala jak je úžasný, ale nevím jaké zatemnění mysli mě donutilo koupit si toto.

Ten make-up sám o sobě není až tak špatný. Špatná je ta barva. Výběr je ze 4 odstínů, můj minulý make-up byl odstín 3 (jiné značky) a přišlo mi divné, že mi sedí, protože normálně mám odstín pudrů a všeho 2. Každopádně jsem asi barvoslepá, ale já když si na ruce zkouším make-upy tak mi připadají všechny stejné. Takže moje chyba. Ale vím, že odstín 1 by byl na mou pleť moc Sněhurkovský. Jako ten odstín (2) jsem asi tipla dobře, ale oranžová barva? Děláte si srandu?
Vypadá to hodně divně. Na obličeji máte oranžové skrvny a vůbec jste tak laděny celé. Neberu, že si neumím rozmazat make-up, protože tohle je jediný se kterým se to děje. Musím strávit asi 10 minut než to vypadá jakžtakž. Ale zas musím pochválit dávkování. Ta pumpička je staršně fajn. Nadávkuje vám to přesně tak jak chcete. Navíc make-up je vcelku malý, takže šup s ním do kabelky.




Ale třeba ta konzistence a výdrž jsou vcelku fajn. Je to takový vodovější krém, takže se krásně roztírá. Ale stay all day?! Ani nápad. Navíc den  má hodin 24, ne? Pardon za mé rejpalství. A těch 16 hodin taky nedá. Možná 5 hodin, ale to je fakt maximum. A jestli máte make-up, který opravdu 16 hodin vydrží, sem s ním.
 

Barva: ten make-up by byl fajn, ale tahle položka ho hodně shazuje, a když si koupím make-up tak barva je docela hodně důležitá, v tomhle propadák
Nanášení: rozetřete po obličeji a jděte ven, ne?
Výdrž: tak +- 5 hodin
Cena: 100 Kč
Web: Essence
Hodnocení: tak jo, tímhle nákupem jsem prohloupila, Astore → těš se! :D

1 komentář:

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...