fix&matte

Po fixačním pudru jsem koukala už dlouho, protože mě pudr vydrží tak maximálně 3 hodiny a pak i s make-upem zmizí a je to naprosto katastrofální. Znáte ten pocit?
Nikdy jsem nevěřila, že to může fungovat, protože přece je nesmysl, aby mi nějaký bílý prášek udržel na obličeji celý den pudr.
Tak celý den pudr opravdu nepodrží, ale půlku dne hravě. Koupila jsem si ten od Essence, jednak proto, že Essence mám ráda (nikdy jsem nenašla výrobek, který by okamžitě letěl do koše) a jednak proto, že když zkouším něco nového nerada utrácím spoustu peněz, pokud si tím nejsem opravdu jistá. A za fixační pudr příště klidně víc peněz dám. Je to nádhera
Tak nějak mě ten bílý vzhled odpuzoval, protože mi připadalo, že to ze mě udělá Sněhovou královnu. Prostě jsem se bála bílých skvrn na obličeji. Ale nic takového. Pudr se krásně rozetře a vůbec není vidět. Jen tu kombinaci normálního a tohohle pudru nesmíte přehnat. Dejte si o polovinu normálního pudru méně než obvykle a ještě lehce přepudrujte tímhle. Stačí opravdu malinko. 
Pudr má na sobě takovou tu stříbrnou krycí fólii, kterou jsem celou strhla a teď toho lituji, protože ten pudr nemůžu nosit v kabelce nebo na cesty, protože by se mi celý vysypal. Jak vidíte má takové malinké dírky ve tvaru vločky a z nich se ten pudr sype jedna báseň. Jen pořád do něj nemůžu sehnat tvarově odpovídající labutěnku, aby se mi nesypal. Parfémovaný není.
 

Barva: bílá, po nanešení je průhledná
Nanášení: obyčejný pudr přepudrujte tímhle
Výdrž: na obličeji udrží pudr tak 5 hodin
Cena: 100 Kč
Web: Essence
Hodnocení: za tuhle cenu je opravdu dobrý, nečekala jsem zázraky, tak mě mile překvapil, bohužel nemám srovnání, ale myslím, že pro zafixování stačí

3 komentáře:

  1. to vždycky úplně nesnášim, ráno si ho perfektně nanesu a po první hodině ve škole je skoro pryč:/
    ten ale vypadá dobře:)

    OdpovědětVymazat
  2. já pudr nepoužívám, ale už dlouho přemýšlím, že bych si nějaký pořídila:) pouvažuji o tomhle:)

    OdpovědětVymazat
  3. když jsem posledně stála u stojanu essence, tak jsem na něj koukala, ale nakonec mě právě odradilo to, že bych ho nemohla nosit v kabelce. ale stejně nad ním pořád uvažuju a po tvé recenzi ještě víc, když vydrží na pleti tak dlouho ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...