Fresh Farmacy

Recenzí na Lush jsou stovky a tak proč nenapsat 101ní, že? :D

Fresh Farmacy je z řad čistítek od Lush. Rozhodně bych ho nedoporučovala na suchou pleť, protože hodně vysušuje. Je opravdu na smíšenou, ale spíše na hodně mastnou pleť. Hodně holek si stěžuje, že se po použití musí namazat, že je FF jakoby hodně stahuje, ale mě se to neděje, protože pleť mastnou mám. Hodně lidí ho vymněnilo za Coalface, protože je vysušuje méně, ale myslím, že když se po použití FF namažete nevidím problém. Používám ho pouze večer jako obyčejné mýdlo. Namočíte obličej, přejedete mýdlem a opláchnete. Krájela jsem si ho na malé kousky ty se, ale postupem rozpadají a nedá se s nimi mít, takže vám doporučuju používat mýdlo v celku.

Mýdlo je takové narůžovělé a má opravdu výraznou vůni. Hodně lidí tuto vůni nesnáší, ale přežít se dá. Je opravdu hodně bylinková. Pokud FF budete uchovávat v uzavřených prostorách, věřte, že vám je intenzivně provoní. Já ho mám, ale na poličce a cítit není a samotné trochu vyčichlo.
Mýdlo je krájené ve tvaru jakoby dortíčku a mám ho myslím 135g. Vypadá to, že vydrží opravdu dlouho. Pokud se vám udělá pupínek je opravdu úžasný, protože ho krásně vysuší.

Barva: taková jemná růžová
Nanášení: jako obyčejné mýdlo, akorát na obličej
Výdrž: já myslím, že v pohodě vydrží tak 2 měsíce
Cena: 195 Kč
Web: Lush
Hodnocení: hodně vysušující mýdlo, je třeba se po použití nakrémovat, ale na pupínky je úžasný, asi si ho koupím znovu

1 komentář:

  1. ah Lush milujem :) takže recenzíí nie je nikdy dosť :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...