7 faktů těchto týdnů...

1. Mám objednanou várku od Essence. Další super laky, krémy na ruce, nálepky na opravu nehtů a lesk Stay with me.

2. Je plesová sezóna a já mám dvoje šaty. Haha..

3. Nemám lístek na páteční ples, jsou vyprodané, ale disponuji vlivnými kamarády.

4. Mé nehty ví, že je potřebuju dlouhé a krásné na ples a tak se lámou co se dá.

5. Těším se na jaro až vytáhnu super boty.


6. Těším se do Prahy až si nakoupím super dlouhé barevné punčochy, které nebudou mít rozkrok u kolen.

7. Je to teď všechno na prd. Doufám, že se máte líp.

4 komentáře:

  1. hezký:) na ples mám taky víc šatů a ještě nevim, který si vyberu:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych ráda více šatů, protože plesy jsou 4 :)

      Vymazat
  2. já mám zas šaty, který neni kam vzít :( plesy sou nedostatkový zboží, tady v ústí :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...