Nákupy na ebay č.5

Poslední dobou na ebayi moc nenakupuji, tak jsem si myslela, že jsem vám již vše ukázala. Omyl. Mám v zásobě další články, tak doufám, že se budou líbit. :)


Hair cuffy
Cena: 20 Kč
Prodejce: zdezde
Ačkoliv culíky vůbec nenosím (jedině na sport) pořídila jsem si dva hair cuffy. První je uzavíratelný a bohužel se mi do něj nevejdou vlasy. Druhý je o mnoho lepší, ale stejně doporučuji pod oba nosit ještě jednu gumičku, protože samotné mi vlasy neudrží.


Kočičí hodinky
Cena: 46 Kč
Prodejce: zde
Tyhle hodinky jsem chtěla hrozně dlouho až jsem jim neodolala. Mám je asi rok, stále jdou, nejsou nijak výrazně opotřebované a tolik lidí mi je již pochválilo!


Barevná lepenka
Cena: 18 Kč
Prodejce: zde
Po bílé a černé přišla na řadu růžová a musím říct, že se s nimi scrapbookuje jedna báseň!


Falešná tetování
Cena: 25 Kč
Tyto tetování jsou z Aliexpressu. Zlatá tetování byly toto léto velký hit a mašle s jednorožcem jsou zase srdcovka pro mě. Vydrží mi pouze jeden až dva dny, ale na party je to super doplněk.


Kryty na mobil
Cena: 
S ouškama - 75 Kč
Hakuna Matata - 55 Kč
Life is beautiful - 53 Kč
Prodejce:
S ouškama - zde
Life is beautiful - zde
Miluju kryty na mobil. Růžový s ouškama je můj největší favorit, obzvláště, když na mě závistivě koukají 10ti leté holčičky. Ostatní koukají taky, ale spíše zvědavě. Hakuna matata je motto, bez kterého nedám ani ránu a poslední kryt jsem si koupila spíše proto, abych nerozmlátila mobil na party či dovolené. Life is beautiful je na mě moc sluníčkové a nápis Life sucks bych nosila mnohem raději. :D

Pokračování příště! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...