E-style rtěnka s vitamíny a bambuckým máslem

Rtěnky miluju, takže když jsem měla možnost vyzkoušet další, byla jsem nadšená. :) Rtěnka byla super, ale z jednoho důvodu jsme si nesedly a tak putovala dál, k nové majitelce, která ji teď nadšeně používá.


Obal je tady asi nejslabší článek, opravdu se mi nelíbí. Stříbrný shimmer, nekvalitní plast, zakulacený tvar....za mě teda rozhodně ne.


Rtěnka krásně ovocně voní a její konzistence je spíše balzámová. Rtěnka není tuhá, krásně po rtech klouže, nemůžu říct, že by je úplně hydratovala, ale rozhodně je nevysušovala. Pigmentací bych to zařadila mezi slabší rtěnky, ale pokud jí navrstvíte, což jde krásně, pigmentace není vůbec zlá. Na rtech mi nijak nezvýrazňovala šupinky ani rýhy.


O barvu jsem si defacto řekla, protože upřednostňuji oranžové rtěnky. Byl mi tedy nabídnut odstín 06 Juicy peach. Na stránkách to realitě moc neodpovídá, protože kdybych věděla, že rtěnka má shimmer, tak bych jí ani nechtěla zkoušet. Opravdu nesnáším třpytky a shimmer ve rtěnkách. Kvůli tomuto musela z domu, ale bylo mi to líto, protože byla opravdu fajn.


Barva: korálová, se shimmerem
Konzistence: krémová
Výdrž: cca 3 hodiny
Cena: 75 Kč
Web: e-style
Hodnocení: Rtěnka sama o sobě vůbec není špatná, jen mi nesedl design a shimmer ve rtěnce. :)

Vadí vám shimmer či třpytky ve rtěnkách? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...