Diet estetic - 3 x 1 čištění, maska a peeling

Nutně jsem potřebovala obličejový peeling, takže jsem tento uvítala s nadšením. Aby bylo jasno, na obličejové peelingy moc nejsem, použiju jej tak jednou za 2 týdny (i když jsem teď četla, že jednou za měsíc to stačí), ale jakmile doma žádný nemám, tak mám pocit, že moje pleť není dostatečně vyčištěná.


Obal je sympatický, jednoduchý, nepřeplácaný. Dávkování je taky super, navíc mi připadá, že peeling mi vystačí na 5 let, ačkoliv je to "pouze" 250ml, tak mi to balení připadá neskutečně veliké.

Co říká výrobce:
Spojení Aloe vera a šípkového oleje přináší hypoalergenní produkt s mnoha prospěšnými účinky. 3x1 v sobě spojuje léčebné, regenerační, protistárnoucí a protivrásčité vlastnosti šípkového oleje s uklidňujícími, zvláčňujícími, hojivými a léčivými vlastnosti Aloe vera. To vše je navíc doplněno vitamíny B, E, retinolem a rostlinnými výtažky.
Účinky: Již po prvním použití se pokožka zbavuje nečistot a černých teček, navíc se stává matnou a zbavuje pleť nezdravé mastnoty. Zanechává pleť zdravou a čistou, připravenou k nanesení ošetřujícího krému.


Peeling je hodně tekutý, takže je potřeba s ním zacházet opatrně. Většinou ho nanesu, chvíli počkám, on se vsákne a poté mokrýma rukama pleť masíruju a omyju. Zrnka peelingu jsou docela velká a hrubá, není to jemný písek, ale mě to nevadí, alespoň mám pocit, že je moje pleť pěkně vydrhnutá. Pleť mám po vyčištění opravdu matnou a póry stažené. Bohužel mě opět pálí v očích, teda ne že bych si peeling dávala do očí, ale pokud se omylem dostanu do očního okolí, docela pekelně to pálí. A na závěr jedno veliké plus: voní jako pánský parfém. Nemůžu si pomoct, ale opravdu mi voní pánsky a já pánské vůně miluju, takže za mě palec nahoru. :)


Konzistence: hrubší zrnka
Účinek: matná a čistá pleť
Cena: 220 Kč → 250 ml
Kde: dietesthetic
Hodnocení: Peeling je moc příjemný, navíc ta vůně. ♥ Ale nezaujal mě natolik, abych si kupovala další balení. S klidem vám ho doporučím, ale nestal se mou stálicí. :)

Máte nějaký tip na super peeling? :)


Děkuji dietesthetic.cz za poskytnutí produktu k recenzi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...