Vyberte si vůní podle svého gusta!

Testování vůní? Hned! Beru! Udělám stojku na jedné ruce a salto vzad! Cokoliv si budete přát!

Tak takhle nějak jsem reagovala, když mi přišla nabídka na testování nové vůně od Christiny Aguilery. Plus jsem měla otestovat jejich průvodce světem vůní a dle kritérií si vybrat jednu další vůni.

Fakt jsem byla zvědavá co za vůni mi vyjde a zda mi bude vonět. Jelikož jsem potřebovala nějaký parfém na ples zaškrtla jsem kolonku sexy. Sportovní tedy moc nepřicházela v úvahu a jsem více bohémka nežli úspěšná. Tak bylo jasno. Tím pádem mi vyšly 4 vůně a já se díky jejich popisu rozhodla pro jednu.


Vybrala jsem si vůni od bruna banani made for Women. Byla jsem trochu překvapená, že mi přišla toaletní voda, protože to vydrží vonět maximálně hodinu. Bohužel to voní fakt slaboučce a krátce, ale přitom je ta vůně úžasná! Myslím, že jako parfém bude dokonalá. Voní sladce a přitom je fakt sexy. :D Nejvíc tam cítim asi ty květinovo-pudrové tóny.

Hlava: 
ostružina, zelený čaj
Srdce: 
broskev, růžové plody, květinově-pudrové tóny, sluneční akordy
Základ: 
vodní akordy, malina, tóny ambry



Strašně se mi líbí balení a flakón, protože ono to stojí šikmo! Ňuňuňu. :) Navíc růžová je fajn, k takové sladší vůni se hodí. Flakonek je průhledný, pouze voda je růžová.


Když jsem balení otevřela, tak jsem byla překvapená, že mi to jako poslali bez uzávěru a co to jako je a kdesi cosi a byla jsem fakt naštvaná. A pak jsem zjistila jak to funguje. To totiž musíte vyndat ten malý plíšek pod tím dávkovačem, aby to šlo zmáčknout a pak ho tam zas nandáte. Geniální!
V balení je navíc jako dárek náramek. :)



Tak a teď slibovaná Christina Aguilera. Přichází k nám! Tadá!


Její nová vůně Unforgettable má fakt moc hezký obal. Černo-červeno-bílá se mi moc líbí a navíc krajku já můžu vždy a všude.

 

Vůně je to poněkud těžší a je sladká. Mě se teď bude velice hodit na plesovou sezónu. V létě bych ji opravdu nenosila, je to spíše zimní vůně. Nejvíce z ní cítím vanilku a jasmín a pak taky kokos, který vůbec neobsahuje. :D

Hlava:
švestka, granátové jablko
Srdce:
noční jasmín, turecká růže
Základ:
cashmeran (syntetické pižmo), vanilka, fazole Tonka




Strašně super je, že obsahuje takovou malou gumičku s růžičkou, kterou můžete nosit jako prstýnek. Jak já ty vůně s doplňky miluju. :)





 Na závěr tedy musím říct, že mi obě dvě vůně voní. Ačkoliv jsou úplně jiné, tak se do mého vkusu trefily a myslím, že pokud někomu chcete věnovat jako dárek vůni, ale úplně nevíte jakou, můžete zkusit Průvodce světem vůní, který vám poradí! :)

Navíc mají i verzi pro pány!


Vyzkoušely jste Průvodce světem vůní? Myslíte, že takto dokáží odhadnout vůní, která se vám bude líbit? A už jste vyzkoušely novinku od Christiny Aguilery?


P.S. Děkuji Prestige Products za poskytnutí vůní ke zrecenzování a za možnost vyzkoušet Průvodce světem vůní.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...