Paletka pro dokonalou pleť

Jako čtyřbarevný pudr mě fakt zaujal a musela jsem ho vyzkoušet.
Dle výrobce umí:
Vytvořte dokonale sjednocenou a krásnou pleť, která září zdravím. Lehké složení překrývá nedokonalosti, vyrovnává tón pleti a absorbuje přebytečný maz. Smíchejte barvy pomocí štětce a používejte jako klasický pudr. Pleť bude sametově matná a jednotlivé barevné odstíny odstraní veškeré nedokonalosti – modrá neutralizuje oranžové tóny, zelená červené, růžová šedé a žlutá rozjasňuje a neutralizuje červenou.


Pudr přišel v papírové krabičce. To jako musím zase e.l.f. pochválit jak to všechno krásně balí, to jo. Balení působí luxusním dojmem, akorát prostě nejde moc rozeznat od ostatních produktů. Nápis je fajn, ale kdybyste je měly vyrovnané v řadě, tak to prostě nepoznáte.


Pudr jsem ještě objednávala za časů, kdy byl pouze jeden odstín. Dnes už tam najdete tři. Toto je odstín Cool. Výše máte napsané na co jaká barva je.

Pudr působí jako transparentní, takže vám pleť nijak nezabarví. Že by nějak strašně minimalizoval nedostatky, to úplně ne. Je to fajn pudr na sjednocení a zmatnění pleti. Pleť s ním vydrží matná cca 4 hodiny.


Ten pudr je fajn, ale nezískal si mě tak, jak bych čekala. Můj miláček je Stay Matte od Rimmelu, ikdyž tento má mnohem krásnější obal. Kdyby se zkombinoval tento obal a tamten pudr...mmm. :)

Jo, ještě mě strašně štve jak práší na zrcátko, takže v něm nic nevidím. Na pleti působí přirozeně a nezvýrazňuje nic co by neměl.


Barva: transparentní
Cena: 97 Kč
Web: e.l.f.
Hodnocení: Pudr je fajn, doporučila bych ho jako dárek, protože působí luxusně a je za pár korun. No a netvrďte mi, že byste nebyly překvapeny ze čtyřbarevného pudru.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...