UBU sada štětců pro kouřové líčení

Jelikož jsem potřebovala nějaké štětce na stíny rozhodla jsem se jít do drogerie. A mile mě překvapili v Tetě, kde jsem narazila na plný stojan UBU. Štětce seženete spíš v zapadlých drogériích. V těch inovovaných Tetách je, myslím, neprodávají.

 joyandyou

Sada obsahuje 3 štětce. Všechny mají fialové štětiny, což je takový fajn malý detail. Je to zabalené v plastovém obalu, který musíte roztrhnout než se k nim dostanete, tak aspoň víte, že vám na ně nikdo nesahal. Každý štětec má své číslo. V této sadě nenajdete klasický štětec na oční stíny, spíše je to takový dodatek k tomu základnímu štětci.

 

Štětec č.31 je určený na linky. Já ho používám na spodní víčko, když chci z vnějšího koutku protáhnout tmavší barvu i dolů. Štětec je opravdu přesný a tenký.

Štětec č.35 používám na tmavší stín do ohybu oka, kde ho následně rozblendím ven. Štětec je opravdu měkoučký a přechody se s ním dělají raz dva. Jelikož je oproti zbývajícím dvoum o dost větší, není tak precizní.

Štětec č.36 je takový malinký a baculatý. Je tvrdší než předešlé štětce. Používám ho do vnitřního koutku oka na světlé stíny/projasnění. Je také dost precizní.

 

Musím říct, že jsem se štětci dost spokojená. Jsou nádherně měkoučké a hlavně nepelichají. Vůbec. Za tu cenu je to nejlepší poklad a takhle levně neseženete ani štětce od essence.


Štětce: jemné, štětiny vůbec nevypadávají
Cena: 140 Kč
Kde pořídím: spíše zapadlé drogerie typu Teta (ty menší), Jasmín či Pemi
Hodnocení: Super štětce za super cenu! Opravdu doporučuji!

2 komentáře:

  1. Tuhle sadu mám taky a jsem moc spokojená. Tím velkým nanáším základní stín na celé oko, prckem rozmazávám linky a zkoseným maluju obočí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty štětce jsou super multifunkční, takže si každý najde způsob na co mu nejvíce vyhovují :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...