STUDIO Paletka 32 stínů

Já očním stínům moc nedám. Nemám je ráda, neumím je používat, slévají se mi. A tak jsem si objednala paletku, abych se jako správná blogerka vše naučila. Pořád jsem kouzlu stínů nepropadla, ale naučila jsem se s nimi žít v jednom bytě a sem tam vykouzlím cosi s čím pak odkráčím ven. Prosím. Nelekejte se mě.

Paletka 32 stínů je uváděna jako limitovaná edice, každopádně mě připadá, že je v nabídce už opravdu dlouho. Objednala jsem si odstín Brights, protože jiný už ve slevě nebyl, ale nestěžuju si.

Obal je matný, černý, jsou na něm vidět otisky prstů, ale jinak působí luxusně. Jsou vidět 3 řady stínů (paletka obsahuje 4). Dole je vyrytý nápis eyes lips face.



Paletka obsahuje i zrcátko s aplikátorem. Aplikátor na prd, zrcátko je fajn. Paletka se klasicky odklápí a nehrozí, že by se například v tašce samovolně otevřela.



Paletka obsahuje neutrální barvy, ale i výrazné na kouřové líčení a barevné stíny. Většina stínů je třpytivá, matných se tu najde jen hrstka. Bohuužel stíny opravdu hodně práší. Některé jsou pigmentované jako blázen, jiné skoro vůbec. Pojďme se tedy podívat na krátký souhrn každého stínu.


1. řada (vždy horní řada bez báze, dolní s bází)



1. šedo-béžový třpytivý stín
2. světlounce žlutý, matný stín
3., 4., 5., 6., 7., 8. běžové, třpytivé stíny, vhodné pro každodenní líčení


2. řada



9. světlounce fialový, třpytivý stín
10. tmavě růžový, matný stín
11. lososový, matný stín
12. fialový stín s odlesky
13. růžovo-fialový, třpytivý stín
14. tmavě zelený, matný stín
15. fialovo-šedivý, třpytivý stín
16. tmavší petrolejový, třpytivý stín


3. řada 

 


17. světle oranžový, třpytivý stín
18. tmavě oranžový, matný stín
19. světlounce zelený, matný stín
20. tmavě zelený, matný stín
21. světle šedivý, třpytivý stín
22. cihlový, třpytivý stín
23. světle hnědý, třpytivý stín
24. tmavě hnědý, třpytivý stín



4. řada



25. matný, bílý, s nádechem do růžova, stín
26. tmavý fialový, třpytivý stín
27. tmavě modrý, třpytivý stín
28. téměř černý, třpytivý stín
29. bílý, třpytivý stín (strašně opadává!)
30. šedivý, třpytivý stín
31. tmavě šedivý, třpytivý stín
32. černý, matný stín


Cena: často se mění, seženete ji okolo 120 Kč
Web: e.l.f.
Hodnocení: Pro mě je paletka dobrým začátkem, jelikož stojí opravdu málo peněz. Stíny jsou většinou dobře pigmentované, ale hrozně opadávají pod oči a práší. Na víčku mi vydrží cca půl dne. Dopotřebuji je ráda, ale znovu bych si paletku nekoupila.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...