Bio karité - balzám limeta-lemongrass

No tak ne no. Chtěla jsem Saloosu něco pohanit a já fakt nemám co. Další výrobek. Další zázrak. Jdem se mu podívat na zoubek. :)

Jedná se o bio balzám, který má multifunkční využití. Balení je jednoduché, stříbrné šroubovací víčko a žlutý spodek. Pod víčkem najdete ochranný plast, který vždy můžete vrátit do balzámu. Líbí se mi obrázek citrusů na obalu a to, že barvy jsou sladěné dle vůně výrobku.

 


Balzám má regenerační účinky, obsahuje bio bambucké máslo a bio oleje, takže je opravdu hoodně mastný. Používám jej primárně na nohy, ruce a rty.
Nohy vždy přetřu pokud vycházím bez silonek, protože balzám jim dodá neuvěřitelný lesk a vypadá to mnohem lépe. A tento účinek trvá celý den. Fakt. Nekecám.
Na ruce je super před spaním, protože se déle vstřebává a nejde s ním nic moc dělat.
No a na rty je to taky miláček, protože je krásně vyživí. Ale nedoporučuji ho ze rtů jíst. Hold to není balzám na rty, tak není zrovna chutný. :D


Já dostala vůni citrusovou, což jako moc nemusím. Obecně nemám citrusové vůně ráda, ale zvykla jsem si a nevadí mi. Vůně je intenzivní a voní i 4 hodiny po namazání.


Balzám je opravdu tuhý, takže ho musíte vydloubávat, ale pod rukama krásně taje a jde roztírat jedna báseň. Balzám je sice žlutý, ale pokožku samozřejmě nijak nezbarví. Docela by mě zajímalo zda například levandulový balzám je fialový. Nevíte někdo?
Jediné co mě trochu mrzí je to, že rychle ubývá.


Barva: žlutý, na těle bezbarvý
Konzistence: čím více tuhá, tím více výživná (nepřipadá vám?)
Cena: 50ml → 139 Kč
Web: e-shop Saloos → přímo tento balzám jsem již nenašla, ale na výběr je ze spousty jiných
Hodnocení: Jo, jo a jo. Fakt je to pomocník na všechno a docela mě zaujaly i jiné varianty. Růže, granátové jablko nebo levandule? Mmmm. :) Jo a fakt chci očuchat Devatero kvítí! :D


P.S. Děkuji Saloosu za poskytnutí balzámu ke zrecenzování.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...