Effaclar čistící tonikum pro problematickou pleť

Čistící tonika mám ráda, vždycky jimi omyji obličej ráno než se nalíčím. Toto od LR-P jsem si vybrala, protože je určené pro problematickou pleť. Jedná se vlastně o obyčejnou micelárku.

Obal je jednoduchý, průhledný s popisky a jako celá Effaclar řada je laděný do modra. Nijak mě neuráží, vcelku se mi líbí. Dávkování je na principu odklápění a když tonikum nakloníte začne odkapávat, takže se nemusíte bát, že se ihned celé vylije.



Pleť mi opravdu vyčistí dobře. Pleť po použití nepne, není suchá ani šupinatá a nemám pocit ulepenosti. Je mi opravdu příjemná a po použití cítím osvěžení.

Parfemace není nijak výrazná, spíše nevoní vůbec.

Neštípe mě na pleti ani v očích, ale voděodolná líčidla odlíčí hůře.





Jako jo, kožního mazu mě po ránu zbaví a pleť se přestane lesknout. Ale proti akné fakt nic nedělá. Na to moc nespoléhejte. Je spíš takový pomocník s něčím účinějším.

Balení 200 ml mi při každodenním ranním používání vydrželo cca půl roku.

Pro odborníky složení: 



Konzistence: voda
Aplikace: na vatový tampónek naneste micelárku a očistěte celý obličej
Účinek: pleť bude vyčištěná, svěží, v podstatě se s tím dá odlíčit celkově
Cena: kupovala jsem za 390 Kč za 200 ml
Web: Effaclar
Hodnocení: Už jsem ji dopoužívala a nyní mám Biodermu. Nějak nechápu proč je Bioderma tak vychvalovaná a LR-P nějak míjené. Jsou totiž hodně podobné a možná tato mi přijde lepší. Určitě bych si ji koupila znova.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...