Summer white

Tuto voňavku jsem dostala dárkem. Já osobně si myslím, že někomu vybírat parfém je docela průser. Protože mě se tato voňavka vůbec nelíbila.

Seženete jí v Avonu a stojí něco kolem dvou stovek. Takže pro mě to je taková ta voňavka na rychlé přestříkání a plýtvání. 

Ovšem flakon se mi vcelku líbí, protože je takový jednoduchý, svěží a letní. Taková je i vůně. Opravdu svěží až vodová řekla bych.




Je to toaletní voda, takže nečekejte žádnou super výdrž.

A víte co je nejlepší? Narazila jsem na ní na jednom e-shopu a přečetla si složení. Takových krásných věcí co obsahuje! Okamžitě mi začala vonět! :)


Složení:
hlava → cítíte ihned po aplikaci
frézie, aldehydy, grapefruit
srdce → cítíte cca 10 minut po aplikaci
orchidej, jasmín
základ → cítíte na konec
santalové dřevo, květ pomerančovníku, mošus

2 komentáře:

  1. Ten měla kdysi mamka a opravdu to je vůně už pro dámy, jinak je dobře, že ti začala vonět :D. Přidávám se ke čtenářům, máš pěkný blog :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není má nejoblíbenější, ale je krásná :)
      děkuju! :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...