Hydratační krém na ruce

Dnes se podíváme na zoubek (to mi připomíná, chcete fotku mé vytržené osmičky? :D) krému na ruce, který ač přes nevelikou cenu oplývá velikou kvalitou.

Tento krém seženete pouze v Lidlu.

Tento krém má být hydratační. Toto mohu jedině potvrdit. Obsahuje mandlový olej a bambucké máslo, což vaše ruce jedině uvítají. Strašně se mi na něm líbí, že ruce opravdu vyživí. Rychle se vstřebá a nezanechává pocit ulepených rukou. Mé ruce jsou po něm opravdu hebčí a nemám potřebu se mazat každých 5 minut, protože u mě přetrvává svěží pocit.


Ač jsem od něj nečekala mnoho, opravdu splňuje co slibuje a nyní se stal mým nejoblíbenějším krémem na ruce. Ano, občas mám potřebu rozmazlit se krémem od L'OCCITANE, ale já jsem chudý student, takže toto je pro mě jasná jednička.


Krému stačí malinko a jeho textura je opravdu lehká. Obsahuje 125 ml. A navíc voní strašně svěže a nijak přeplácaně. Taková lepší nivea, řekla bych.


Hydratace: tento krém mohu doporučit i pro suché ruce, je opravdu výživný
Cena: 25 Kč
Hodnocení: ne vše co je levné je špatné, tento krém je boží! :)

3 komentáře:

  1. Jen kdybych měla Lidl někde poblíž! Chtěla bych Cien vyzkoušet:)
    http://some-thing-and-no-thing.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Taky ho mám strašně ráda, konečně krém za hubičku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...