ESSENTIALS Rtěnky

Konečně jsem se dokopala k tomu zrecenzovat tyto rtěnky. :)

Rtěnky mě zaujaly tím jak jsou levné a protože jsem byla rtěnkový nováček byly pro mě jasnou volbou. Mohla jsem si zvolit z mnoha odstínů a zjistit jaká rtěnka mi nejvíc sedne aniž bych za ni musela utrácet stovky.

Zvolila jsem tři zcela odlišné odstíny. Pro mě jako pro blondýnu jsem se dočetla, že bude skvělá oranžová/korálová rtěnka. Dále jsem chtěla nějakou tmavší a nakonec mě zaujala sytá růžová.

Velice se mi líbí balení, že jsou rtěnky zatavené do kartonu. Takto se prodávají v Americe, takže prostě víte, že vám na ní nikdo nešahal.


Rtěnky jsou v obyčejném stříbrném plastovém obalu. Uprostřed je průhledný proužek, přes který vidíte jaký odstín rtěnky to je. Mimo jiné je to napsáno i na spodní části obalu. Rtěnka obsahuje 3,5g. Vysouvá a zasouvá se klasicky - otáčením.


Na obalu je i nápis e.l.f., který se ale časem ošoupe a tak z něj nezbyde vůbec nic.


Velice se mi líbí, že rtěnky nejsou testovány na zvířatech. Velké plus.


Tento odstín je takový tmavá červená, nevím jak přesně ji popsat, ale fotka ji myslím přesně vystihuje. Je to odstín Seductive. Tato rtěnka je z nich nejkrémovější, takže použití absolutně bez balzámu. Barví opravdu dobře, je plně krycí. Vydrží do prvního jídla či pití. Bohužel moc nevoní, voní tak jakoby hořce. Pro mě se nestala zas tak oblíbenou, spíše je to tím odstínem. Ale na večer super.


Oranžová rtěnka je odstín Captivating (na stránkách Captivation). Tady už je potřeba použít trochu balzámu, ne, že by úplně vysušovala, ale přeci jen není tak klouzavá jako Seductive. Z těchto tří je asi nejméně hydratační. Opět je plně krycí, výdrž do prvního jídla či pití. Tato voní ze všech nejintenzivněji, cítím ovoce, prostě taková slaďoučká vůně. :) Bohužel je má nejméně oblíbená, ač jsem četla, že blondýnkám oranžová sluší já se v ní moc necítím.




Poslední odstín je Flirtatious. Také nutno trochu balzámu, ale ne moc jinak nebarví. Budu se opakovat, ale plně krycí, vydrží do prvního jídla či pití. Voní tak slabě ovocně. Na rtech nijak nedře, je moc příjemná. Stala se mou nejoblíbenější, v této barvě se cítím opravdu skvěle. Na slunci je to opravdu skoro až neonka.



 Srovnání všech tří odstínů na ruce. Zleva: Seductive, Captivating, Flirtatious.


Rtěnky po minutě pod teplou vodou. Nic se s nimi nestalo.


Rtěnky po testu s teplou vodou a po přetření kapesníčkem. Přetřela jsem každou přesně třikrát. Zůstalo lekhé tónování.


Barvy na rtech.


how do you make gifs 


Cena: 39 Kč
Web: e.l.f.
Hodnocení: ač jsou rtěnky ze základní řady, jsou velice dobré, mohu jedině doporučit

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...