Co mě zaujalo v drogérii?

Včera jsem se ocitla na Mělníku v DM drogerii a jak tak překvapeně koukám co všechno mají, napadlo mě se o to s Vámi podělit. Proto se dnes podíváme na nějakou kosmetiku, kterou aktuálně seženete.


Tyto balzámy byly hlavní inspirací tohoto článku. Viděla jsem je v drogérii poprvé, dlouho jsem nad nimi slintala u zahraničních blogerek, teď je mám doma z Německa, ale stále nenačaté. Navíc mají jiný obal, tak budu muset koupit i českou variantu a zjistit zda se liší nebo jsou naprosto, až na ten obal, stejné. Cena 80 Kč.


Balea sprcháče jsou klasika, která nenadchne, neurazí. Navíc mají vždycky nějakou zajímavou, voňavou kombinaci, která mě láká a za 33 Kč to není nic smrtelného. Tentokrát se mi moc líbí všechny tři varianty, ale sprcháčů mám doma hromadu. :) 


Rimmel Wonder´full řasenka mě nenechala chladnou a po zjištění, že ji blogerky srovnávají s Too faced Better than sex, jsem ji musela mít. Too faced jsem bohužel nezkoušela, tato řasenka mi však vyhovuje a její vůně je vážně fajn. Brzy více v samostatné recenzi. Nyní ji v DM seženete za 179 Kč.



Rtěnky, rtěnky, to je moje. Rimmel Kate Moss mám doma sice jen jednu, ale u těhle nude se mi moc líbí obaly, odstín mě zatím žádný natolik nezaujal, abych si ji vzala domů, ale asi se podívám lépe a přece jen nějakou adoptuji. :D


Vážně jsem si statečně tvrdila, že Aussie je drahá mánie, které mě mine, drahý vlasový produkty přece nepotřebuju, mám krásný vlasy. Hahaha. Ach Jano. Oukej, od Aussie mám druhý kousek a to masku Frizz remedy, první byla klasika 3 minute miracle. Věřte nebo ne, očuchala jsem tam všechno, nic nevoní tak perfektně jako 3 minute, ale taky to jde. Jo a chci vyzkoušet všechno. Všechno! Nyní je v DM sleva na produkty Aussie.


Balea krémy mají jednoduše krásná balení. Jeden mi tkví v Brně, opět nenačatý, syslím seč to jde. Až otevřu, použiju, zrecenzuju. Do tý doby si pro něj dojděte samy, protože ta cena není nijak smrtelná, 35 Kč, ta piksla je super a hodíte to do kabelky!



Na tyhle ubrousky mě už lákalo víc blogerek, stále jim odolávám, protože přece jen nevěřím Balea produktům natolik, abych si to plácla na obličej. Možná na ruce a tak a ta krabička by se mi hodila a ty vůně taky nejsou špatný a vůbec...proč jsem to tam teda nechala?! Jo aha, neměla jsem u sebe 80 Kč.

Co zaujalo v poslední době Vás? :)

1 komentář:

  1. Mě v poslední době v DM nejvíc zaujaly EOSy.. To bylo velké překvapení, že se dostaly k nám do kamenných obchodů :D a ten kalíšek labello mě taky zaujal, protože po něm slintám už tam dlouho, ale po tom nivei, ale klidně bych zkusila i tento!

    Unboxing | Parfums.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...