essence krémy na ruce - všechny!

Ahoj, dneska vám chci ukázat krémy na ruce od essence, které jsou právě v prodeji. A co na ně říkám? Čtěte dál! :)


Jako každý rok, je tu essence s krémy na ruce. Nyní mají akorát zcela odlišné vůně oproti minulým rokům, což je docela škoda, protože tyto mi tolik neevokují Vánoce.
Krémy jsou větší, mají 100 ml. Jsou 3 druhy - banánový (žlutý), jahodový (růžový) a kiwi (zelený). Obal je barevný podle vůně a má na sobě znázorněné ovoce s čokoládou. Dole najdete asi 3 sněhové vločky. :)
 

Jak jsem již psala, jsou 3 vůně. Nejvíce mi voní jahoda, poté banán a nejméně kiwi.
Jahodový je velice slaďounký a nejvíce mi připomíná Vánoce.
Banánový je opravdu jako banán nebo si představte banánky v čokoládě. To je přesně ono!
Kiwi je spíš čokoládové než kiwiové. Kiwi z krému vůbec necítím, zato z něj cítím strašně moc hořké čokolády.


24 hodinové zázraky opravdu nečekejte. Je to krém na průběžné mazání a pokud máte extra suché ruce, bežte si do lekárny. :)


Krém je oproti předchozím verzím méně hutný, ale mastnější. Přesto se vsakuje lépe, tudíž nemusíte čekat půl hodiny než se vsákne. Ruce po krému voní opravdu dlouho!


Konzistence: lehčí, mastnější
Cena: 55 Kč → 100 ml
Kde ho seženete: rossmann drogerie
Hodnocení: Krémy jsou opravdu strašně super. Já od essence kupuju krémy pořád a pořád, akorát mě mrzí, že ty vůně nejsou tolik Vánoční. :( Ale jinak opravdu skvělé! :)

2 komentáře:

  1. Mě tyhle krémy bohužel vůbec nevyhovují :( ale vyzkoušela jsem balzám na ruce a s tím jsem moc spokojená :) http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/04/review-essence-24h-hand-moisture-balsam.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je škoda, ale tak je jasné, že nesednou každému :/ balzám jsem ještě nezkoušela, ale určitě někdy vyzkouším :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...