Catrice Camouflage cream

Jsem kosmetická blogerka a čtu blogy ostatních. A když slyším jenom superlativa, začínám po tom také toužit. Tentokrát přišel na řadu korektor od Catrice. A jak obstál?




Balení se mi fakt moc líbí. Černý plast působí hezky a upraveně a ten průhledný vršek je taky moc fajn. Balení obsahuje 3g korektoru, ale myslím, že vydrží opravdu dlouho. Mám ho půl roku a je tam vydřený takové malinké kolečko. Víčko je klasicky šroubovací.


Korektor nijak nevoní, spíš je to taková ta typická makeupová vůně. Vybrala jsem si odstín 030 Rosy Beige, který na mě, po létě, začíná být trošku tmavý, ale dá se skvěle zapracovat, takže nikdo nic nepozná. Myslím, že 010 bude sedět i bledulím. 


Korektor je vcelku tuhý, takže jde hůře rozmazat. Ale rozhodně se neusazuje ve vráskách ani nezvýrazňuje póry. Takže ať ho prdnete kamkoliv, tam bude sedět a krýt vás až do posledního boje! A přitom nikam nezaleze, fakt.

Jeho krycí schopnosti jsou fakt obstojné a mě přesvědčil. Níže můžete vidět jak moc kryje.


Barva: nejtmavší možná - k sehnání 3 odstíny
Konzistence: tuhá, sušší
Cena: 70 Kč → 3g
Kde ho seženete: rossmann drogerie - většinou
Hodnocení: Jelikož mám mastnější pleť, tak mi vážně sedí. Nevím jak u suché pleti, tam bych se ho trošku bála, ale u mě si vybojoval čestné místo. Vítej mezi námi. :)

Používáte korektory? A co tenhle "proslavený"? Získal si i vás?


4 komentáře:

  1. Je parádní! Koupila jsem si ho nedávno, ale jsem z něj nadšená už od prvního použití :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že jo :) tenhle korektor se vážně povedl :)

      Vymazat
  2. Ahoj, ahoj, ahoj :) Děkuju za skvělou recenzi a popíchnutí mě ke koupi. Už dloooooouho kolem něj chodím v Rossmannu a jsem nerozhodná. Teď už si ho konečně pořídím. Jinak já používám Affinitone od Maybelline New York v odstínu 02 Natural a nemůžu si ho vynachválit. Předtím jsem měla z F&F štětečkový aplikátor/šroubovací mechanismus, takže jsem buď neměla nic nebo měla korektor všude :D :)

    Denča z http://denis3world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! :)
      o affinitone často čtu, ale pořád mě nějak nepřesvědčil...
      šroubovací věci jsou peklo! :D

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...