řasenka Diamante

Tuto řasenku jsem vyhrála u trb, když GS pořádala na mnoha blozích soutěže o své produkty a tímto bych chtěla trb poděkovat. Navíc mě těší, že jsem řasenku vyhrála právě u ní, protože je to jedna z mých blogersko-kosmetických guru. :)

Řasenka přišla zabalená v takovém tom dárkovém sáčku a byl u ní i certifikát (malý papírek) s povídáním o těch pravých diamantech co tam jsou. To se mi moc líbilo, takže malé plus.

Obal řasenky se nese ve stříbrném duchu. Já osobně moc nemám ráda takováhle balení, ale to je jenom můj problém.Objem řasenky je 11ml.



Řasenka má plastový kartáček, což já tedy moc nemusím. Mám raději ty syntetické štětiny než plast, ale docela jsem si zvykla. Jako u každé řasenky je trochu problém, že ze začátku nabírá moc barvy a řasy slepuje. Teď mi už, ale vcelku vyschla a je parádní. Fakt, že jo.

Kartáček je hodně specifický, zatím jsem tohle neviděla (je to asi tím, že používám svoje 3 řasenky stále dokola). Má stranu dlouhých a stranu krátkých štětin. Delší štětinky by vám měly dodat na délce řas a kratší na objemu. Mě osobně se lépe pracuje s delší stranou a nějaký rozdíl v jejich účincích jsem nezpozorovala.


Zde se můžete podívat na foto před a po. Řasenka mě osobně vykouzlí krásné řasy. Řasy mám nepoškozené, vcelku dlouhé i husté. Dokonce si spolužačky všimly, že mám novou řasenku. Další plus pro ni.


Nemá tendenci řasy slepovat, tedy pokud nenanesete 5 vrstev, že. Vyfotila jsem vám řasy i zdola, abyste viděly jak moc slepuje. Nikdy jsem neměla řasenku, která by mi udělala řasy opravdu jednotlivé, takže s tímto výsledkem jsem nadmíru spokojená.



Barva řasenky je opravdu černočerná, krásně vám rozsvítí pohled. No, abych pravdu řekla nevím zda za to můžou ty diamanty nebo něco jiného. Jestli diamanty ne, tak nevidím jejich poslání v této řasence. Jinak odlíčit jde úžasně a na tampónku po odlíčení je opravdu hodně černé barvy.

Řasenka během dne neopadává pod oči, což je velmi důležité. Prostě drží na svém místě celý den. Tedy pokud si nemnete oči, neplavete, nebrečíte či nespíte. Vše ověřeno mnou! Na mnou duši, na psí uši, na kočičí svědomí!


Barva: černočerná
Výsledek: řasy zahustí i prodlouží
Výdrž: řasenka vydrží celý den, ale pár věcí opravdu nezvládne (viz. poslední odstavec)
Cena: našla jsem cenu 169 Kč, je to možné? asi ano
Hodnocení: super, super, super → vytáhni své prasátko a utíkej pro ni (ale žít bez ní také můžeš)

5 komentářů:

  1. já plastové kartáčky nesnáším, ale s touhle jsem moc spokojená!

    OdpovědětVymazat
  2. to jsem moc ráda, že jsi s řasenkou spokojená. tu svoji jsem taky nedávno rozbalila a musím říct, že máš naprosto pravdu, řasy neslepuje a vypadá fakt dobře. jen tedy mně se tak různě rozmazává, což asi bude tím, že poslední dny u nás pořád sněží?

    OdpovědětVymazat
  3. vyzerá super :) ja mam 3D mihálnice takže špirály teraz moc nerieším a pozývam ťa ku mne na giveaway :)) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2012/11/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem vyhrála u Soni, tak už také konečně musím něco napsat :D.

    OdpovědětVymazat
  5. U mě na blogu právě probíhá giveaway o voucher na nákup libovolného sortimentu značky Triola. Budu ráda, když se zúčastníš. ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...