Dárkový balíček - normální a smíšená pleť

RYOR je kvalitní česká kosmetika, jak už jistě všichni víme a já jsem tedy o to raději, že jsem měla možnost vyzkoušet jeden z jejich dárkových balíčků, přesněji balíček pro normální a smíšenou pleť.

Balíček jsem dala mamce k narozeninám a byla opravdu ráda. :) Všechno využila a je spokojená. S mými dojmy (a trochu i jejími) vás dnes seznámím v tomto článku. Každopádně mohu říci, že zklamaná jsem rozhodně nebyla!


Krabice byla krásně a precizně zabalená, se spoustou letáčků a vzorečků. To já ráda, takže velké plus!


Vše bylo položeno v takové té králičí vystýlce. :D Což tedy moc nemusím, protože to dělá všude bordel. Každopádně se dá vyndat a krabici použít na jiné účely. Vše bylo v krabičkách, jako byste si koupili jednotlivé produkty.


Jako první věc jsme s mamčou vyzkoušely Hydratační krém s 24 hodinovým účinkem a UV filtry.
Mamka: Podle ní je krém strašně příjemný na obličeji, je ráda, že není moc parfemovaný. Velice ocenila balení s pumpičkou, které je podle ní nejpraktičtější. Nyní ho používá na noc, protože je lehčí (hutnější krémy používá na den do zimy).

Já: Mě osobně krém voní velice krásně, po použití nemám ulepený pocit, ani pocit masky. Vsakuje se poměrně rychle, ale i přesto vám obličej vyživí. Udělá mi krásně jemnou pleť a pumpička je prostě úžasná.

Balení obsahuje 50 ml. Cena 95 Kč.


Za druhé tu máme Dvoufázovou odličovací emulzi pro všechny typy pleti.
Mamka:  Dle ní je odličovač hodně mastný a nevidí v něm nic speciálního.

Já: Souhlasím s tím, že je odličovač mastný, což mi, ale nevadí, protože si pleť dočisťuji. Tím jak je mastný úžasně stáhne všechna líčidla. Nepálí, neštípe, akorát mi nevoní. Musím říct, že lepší odličovač jsem zatím neměla, protože vše odlíčí napoprvé.

Balení obsahuje 150 ml. Cena 101 Kč.


A nakonec Výživný krém s ceramidy.

Mamka:  Krém je, dle jejího názoru, přeparfémovaný. Trošku jí vadí balení, které není zas tak moc hygienické. Krém jí připadá hutnější než první zmiňovaný.


Já: Mě je krém příjemný, akorát ho trochu déle cítím na pleti, jelikož se vsakuje pomaleji. Pleť vyživý opravdu hodně. Je pravda, že je mnohem více parfemovaný, ale mě toto nevadí, naopak je mi vůně příjemná. Já ho používám spíše na noc, protože pod makeup není úplně vhodný.

Balení obsahuje 50 ml. Cena 117 Kč.


Celkové shrnutí je, že balíček je velice povedený - tedy hlavně výrobky. Celková cena balíčku je 313 Kč.

A kdyby se vám složení nelíbilo, co si nakoupit RYOR produkty dle vlastního uvážení a udělat si domácí balíček? Myslím, že kvalitní českou kosmetikou potěšíte každého.

P.S. Děkuji RYORu za poskytnutí balíčku ke zrecenzování. Slibuji, že dnes recenzuji čistě své názory a nebyla jsem nijak podplacena.

4 komentáře:

  1. super!
    a krásný design blogu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já od Ryoru ještě nic nemám, ale věřím, že je to super značka a až spotřebuji momentální krémy, tak si chci pořídit od nich :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ryor se rychle stal mým oblíbencem, věřím, že se stane i tvým! :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...