Ladybox - poprvé

Už toho máte asi plné zuby, ale i já přispěji svou troškou do mlýna.

Balení Ladyboxu je prostě a jednoduše povedené. Pevný karton, jednoduchá bíla s růžovoučkým logem a když mi na to někdo dá mašličku, taju. Takže né box, který poté vyhodíte, ale box, který si s klidným svědomím uložíte na další použití.



V balíčku najdete i "dopis", který obsahuje popis všech produktů, které jste dostaly. Je zde popis co umí, kolik mají obsahově, kolik stojí normálně a kolik na stránkách Lb. A pečeť s logem Lb je třešnička na dortu, která se mi strašně líbila, ikdyž se mi kus ulomil je to tu zase. Taju. :)


Balení obsahovalo celkem 7 věcí, které byly ještě v jedné krabičce, která je potažena růžovou látkou. Ňuňu :).

1. BB cream (Garnier) - vcelku milé překvapení
2. tělové máslo (Pure Fiji) - moc se mi líbí!
3. ANTI-AGE de luxe bioaktivní obnovující sérum (Nobilis Tilia) - testuje hlavně mamka, ale i na mě dojde řada
4. mycí emulze s olivovým olejem na obličej a tělo (sebamed) - dělá mou pleť lepší
5. hydratační krém (sebamed) - s emulzí dělá mou pleť lepší než lepší
6. lak na nehty ve vybraných odstínech (Color club) - zatím nevyzkoušeno
7. snídaňová směs nepražené kakao (Iswari) - zatím nevyzkoušeno


Zde vidíte obsah obálky, který považuju za velice dobrý. Recenze čekejte v průběhu 2 týdnů.



2 komentáře:

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...