French white

Bílý lak jsem sháněla opravdu dlouho. Všechny byly buď se třpytkami nebo se shimerem. Až tento lak dokonale splnil mou představu o bílé. Krásný, jemný, čistý. Takový on je! ;)



Jedná se o odstín 51 french white od Maybelline. Je za krásnou cenu a obsahuje 7,5 ml, což je vcelku dost. V první vrstvě nebude nic moc. Pruhuje a nekryje dokonale. Druhá vrstva již vše vyrovná a vy se můžete kochat.

bez blesku

Nejdokonaleji vypadá s opálenou pokožkou. Ale mě prostě uchvacuje i tak. Pro mě asi není krásnější barvy na nehtech než bílé. :) Bohužel je tu problém s výdrží. Již druhý den se mi začne oprýskávat. Nadlak a podlak je nutností, pokud ho chcete nosit alespoň 4 dny. Jinak jsem fall in love with him.

s bleskem

Barva: bílá, bílá, bílá, bííílá, komu by se nelíbila
Výdrž: 2 dny
Cena: 30 Kč
Hodnocení: jedním slovem - krása, přesto - poraďte mi dokonalejší bílou :)

7 komentářů:

  1. Skvělý estetický dojem! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám raději třpytivé bílé, oblíbence jsem si našla u essence, ale ten bohužel vyřadili z prodeje :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vím který :) teď vyřadili všechny úžasné barvy!

      Vymazat
  3. Musím říct, že ikdyž jsem nebyla zastáncem bílého laku, teď se mi líbí :D :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...