Nail polish remover

Tento odlakovač jsem si koupila z nouze, protože jsem doma jiný neměla a musím říct, že mě hodně mile překvapil.

Je to 200 ml balení a stál asi do 30ti korun? Netuším, ale asi tak. Je bez acetonu, ikdyž je cítit alkohol, tak je tam taky taková jakoby květinová vůně. Docela divná kombinace, ale zvyknete si. :)
Nejvíc se mi na něm líbí dávkovač. Jako viděla jsem to poprvé a nechtějte vědět co jsem s tím prováděla, než jsem přišla na to jak to funguje. A to je tam prosím návod. Jen já si ho nevšimla. :D
Každopádně funguje to tak, že jenom přiložíte vatový tampónek a stlačíte. Strašně super, protože vám nic neteče okolo a můžete si samy korigovat kolik toho chcete. :)
 
Odlakovává dost slušně, zbavíte se s ním i třpytek, takže tak.

Funkčnost: opravdu odlakuje vše, takže účel splňuje
Vůně: jako trochu toho alkoholu je tam cítit, ale to asi v každém odlakovači
Cena: opravdu nevím, ale do 30ti Kč to bude
Hodnocení: dobrý odlakovač, se super dávkovačem, jediné mínus je, že se dá sehnat pouze v obchodní síti Lidl

1 komentář:

  1. Ahoj, nominovala jsem tě na VERSATILE BLOGGER AWARD http://piecesofgabi.blogspot.com/2012/05/versatile-blogger-award.html :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...