E.L.F.

 Ani já jsem neodolala...objednala jsem si ze stránek ELFu, protože měli poštovné zdarma, ale ani vy nesmutněte, mají mnoho akcí a teď navíc nové zboží v krásných barvách :)

Nejprve začnu objednávkou jako takovou, recenze na jednotlivé produkty budou později.

Objednávala jsem někdy v neděli, kdy v pondělí byl svátek tuším a ve čtvrtek jsem měla balík na poště. To bylo velké plus.
Vyzvedla jsem si velkou bublinkovou obálku, kterou když jsem otevřela našla jsem fakturu a ještě jednu bublinkovou obálku s produkty. Takže zboží je baleno pečlivě a nejspíše se vám s tím nemůžu nic stát.
Každý produkt je ještě balen zvlášť, je zapečetěn ve fólii s papírem. Jak vidíte objednala jsem si 3 rtěnky z řady ESSENTIALS spíše abych vyzkoušela odstíny než kvalitu...

Dále balzám na rty, který jsem objednávala borůvkový, ale přišel malinový...uvědomila jsem si to pozdě, ale co...to mi zas tolik nevadí...
A také jeden lesk na rty s efektem skla...

A na konec štetec na tvářenku a tvářenku s bronzerem v jednom....

Platila jsem převodem a nebála jsem se, že mi věci nepřijdou, protože jsem četla mnoho dobrých ohlasů a věci skutečně přišly všechny a neporušené. Domluva byla také super, takže já neváhám a někdy rozhodně objednám znova. Jen si počkám na nějakou akci. Nemám ráda poštovné. :)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...