Jumping Juniper

Využila jsem akce poštovné zdarma a objednala si tento šampuk. Je určen na mastné vlasy a četla jsem na něj samou chválu, tak jsem do něj šla.

Za prvé bych vůbec chtěla pochválit nápad vytvořit tuhý šampon. Zrovna jsem přijela z cest a je k nezaplacení jeho malá tuhá forma. Nehrozí žádné vylití v tašce a navíc zabere opravdu málo místa.

Šampuk JJ strašné krásně voní. Zprvu jsem ho necítila, ale po prvním použití se rozvoněl a teď voní neustále. Cítím tam hlavně ty citrusy. Bohužel na vlasech už nevoní, ale jelikož používám také kondicionér s jinou vůní, tak mi to až tolik nevadí.
Šampuk JJ je určen na mastné vlasy. Musím říci, že mě opravdu mile překvapil. Vlasy se mi zmastí do večera, když mám náročný den. Avšak s tímto šapukem mi vydrží nemastné až do dalšího dopoledne. Sice mi nepomůže od každodenního mytí vlasů, ale alespoň večer nemám hnusný pocit neumytých vlasů a to cením.
Má hezkou barvu i strukturu, neobsahuje žádné zbytečnosti navíc. Krásně se drží v ruce a opravdu hodně pění. Na to, že to byl můj první šampuk mě mile překvapil a rozhodně vyzkouším i další například v létě až se mi vlasy mastit nebudou a budou potřebovat nějakou vzpruhu. :)

Konzistence: je to tuhý šampon, ideální na cesty
Aplikace: párkrát přejeďte vlasy šampukem a následně si hlavu promněte na napěnění
Účinek: vlasy se po něm opravdu méně mastí, ale nedoporučovala bych ho na hrubé vlasy, já mám vlasy jemné a udělal mi je vcelku hrubé
Cena: 225 Kč
Web: Lush
Hodnocení: rozhodně je šampuk dobrý výmysl, i jeho účinky jsou odpovídající, navíc vypadá, že ho nikdy nedopotřebuji

1 komentář:

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...