got a secret

Jeden z mých nejoblíbenějších laků. Potřebovala jsem neutrální lak k šedivým kalhotám a tento jsem tipla na odstín přesně. Mám lak dlouho, používám ho často a stále je tam více než půlka. A když ho konečně mám tak po měsíci jsem kalhoty zničila. I tak ho nosím :D.
Lak oproti jiným lakům z řady colour&go je trochu tužší konzistence (nic hrozného) a jsou nutné na dokonalé krytí vrstvy dvě.
bez blesku
Ale i přesto se krásně lakuje, štěteček typický pro laky colour&go, schnutí bleskové, krytí v druhé vrstvě.
s bleskem
Barva: krásná, nenápadná, přesto zajímavá šedá
Nanášení: kryje ve druhé vrstvě, schne rychle
Výdrž: bez krycího laku vydrží zhruba 2 dny, s krycím lakem až 4 dny
Cena: 30 Kč
Hodnocení: další z nenápadných laků, ale to mu vůbec neubírá na zajímavosti

3 komentáře:

  1. krasny je:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá skvěle.. já mám akorát nějaké tmavě šedé laky, ale tenhle světlý si asi taky budu muset pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  3. tenhle ten přesně doma mám a má nádhernou barvičku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...