Vanishing cream

Nedávno jsem se radovala, že mám přes 1000 shlédnutí blogu a dnes je jich 2082?! Páni, děkuju moc! :)

O tento krém jsem si psala jako o vzoreček k mé objednávce, protože kupovat si krém za 850,- aniž bych ho zkusila mi připadalo trochu hloupé.

Když mi krém přišel říkala jsem si, že se opravdu moc nepředali. Takovej malinkej bílej kousek čehosi. Ale když jsem krém poprvé vyzkoušela zjistila jsem, že ho stačí opravdu malinko. Ten malej kousek čehosi mám už týden, používám ho 2x denně a ještě tam na pár použití je. První plus.

Krém voní strašně zvláštně. Tak jakoby lehce bylinkově. Ze začátku mi ta vůně trochu vadila, ale nyní už mi vůbec nevadí a mám ji ráda. Krém dokonce voní i pár hodin po použití. Občas ho cítím i přes make-up a pudr.
Navíc krém je strašně lehký. Opravdu neucpává póry, krásně se roztírá a ihned se vsákne. Není nijak mastný, takže odpovídá popisu, že se hodí pro mastnou pleť. Ano, pomáhá i proti pupínkům.

A to největší plus jsem si nechala nakonec. Krém bělí. Asi každá z nás má nějaký nepříjemný hnědý flíček po akné, kterého se nedá jen tak zbavit. A tenhle krém vám k tomu nepomůže. Sice po něm flíčky nezmizí, ale výrazně je pomůže zabělit, takže máte o starost méně. A to se mi na něm nejvíc zalíbilo.

Konzistence: strašně lehký krém, který se ihned vsákne
Aplikace: naneste na obličej po jeho ošetření jako konečnou fázi
Účinek: krém zabrání pupínkům (nečekejte zázraky) a krásně bělí pokožku
Cena: 850 Kč → 45 ml
Web: Lush
Hodnocení: jako vzoreček mi vystačil opravdu dlouho, proto chápu to malé množství k prodeji, určitě si ho koupím a doporučuji ho i vám :)

3 komentáře:

  1. vypadá skvěle :) jen ta cena :/
    gratuluji k tolika shlédnutí :))

    OdpovědětVymazat
  2. ikdyž je skvělý, tak bych ho stejnak ani náhodou nekoupila kvůli ceně. Teď mám zálusk na Ryor Aknestop :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...