Everybody's talking about 29

Tento lak už v nabídce Essence neseženete, já ho objednávala tady.

Teda původně jsem si ho neobjednávala, objednávala jsem si jeden úžasně modrý s odlesky a místo toho mi tam dali tento. Hodně mě naštvali, ale to přešlo, protože sama bych si tuhle barvu nekoupila a to by byla chyba. Je úžasná.
Ta barva je taková červeno-růžová a strašně dobře se lakuje. Obecně skoro všechny laky z řady colour&go se skvěle lakují. Štěteček mají vždy stejný, středně široký. A výdrž je také hodně podobná asi tak 2 dny. Určitě vám doporučuji si tento lak koupit na nehtech je strašně pěkný a navíc z této stránky jej seženete levněji než normálně v drogérii.
bez blesku
s bleskem

Barva: krásná červeno-růžová
Nanášení: velice příjemné, kryje v první vrstvě
Výdrž: bez krycího laku vydrží zhruba 2 dny, s krycím lakem až 5 dní
Cena: 26 Kč
Hodnocení: laky z řady colour&go jsou opravdu skvělé, vyhovuje mi malé balení, protože si nehty lakuji často jinou barvou, takže i výdrž je fajn

2 komentáře:

  1. naozaj krasna farba!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Love the colour of this Nailpolish! Looks beautiful!

    Hope you visit me on my Blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...