10 věcí, které nemám ráda v kosmetice

Určitě jste si všimly, že na mém blogu nenajdete recenze určitých produktů. To proto, že je v kosmetice hodně věcí, které nepoužívám/neumím používat/nechci používat. Namátkou se podíváme co do této kategorie patří.

1. Barvy na vlasy

Mám ráda svoji blond barvu, kterou nijak nehodlám měnit. Ačkoliv mívám období, kdybych chtěla celou hlavu růžovou či modrou, při představě jak to musím udržovat a obnovovat mě tato mánie vždycky přejde. Ráda však experimentuji s barevnými tužidly či šampony a maskami na blond vlasy a pozoruji, které mi vytáhnou vlasy více do bíla a které zase do žluta.

2. Tužky na obočí/oči/rty

Jak zjišťuji s tužkami nejsem vůbec kamarád. Na obočí mi připadají velice nepřirozené, na očích nehezké a neumím s nimi pracovat, na rtech vysušující, ačkoliv zde bych je byla ochotna akceptovat vzhledem k tomu, že ráda experimentuji s odstíny. Pro mě tužky nejsou stvořené a zatím na tom nehodlám nic měnit.

3. Rozjasňovače

Neuvěřitelně se mi rozjasňovače líbí a neuvěřitelně s nimi neumím pracovat. A když s nimi neumím pracovat, nesedí mi, buď se lesknu málo nebo moc, nikdy to není ten pravý odstín, který se leskne, ale netřpytí a vůbec nějak jsem si k nim zatím nenašla cestu.

4. Lesky na rty

Produkt, který opravdu nemám ráda. Nenosím vlasy v culíku, tudíž se mi vlasy lepí na rty a ani výsledný efekt lesků se mi nelíbí. Přesto mám doma pár kousků, bohužel mě žádný z nich nepřesvědčil o tom, že lesky jsou fajn. Problém je, že teď mě dost láká lesk od Freedom Makeup, ale někde je prezentovaný spíše jako tekutá rtěnka, tak uvidím. A ta barva!


5. Stíny na oči

Já jsem šťastná s gelovými linkami a jsem jim věrná. Linky občas podvedu se stíny, ale nějak nám to neklape, asi by chtěly lepší podkladovou bázi, kterou jim momentálně nemohu nabídnout a tak se mi vždycky rozutečou do všech stran a já takto rozlítaný vztah nezvládám. Možná zas někdy jim dám šanci...

6. Konturovací pudry

Vždycky nevěřícně koukám na youtuberky jak si nanesou litr makeupu a mezi něj litr černého makeupu a bílého a pak to všechno nějak smíchají a jsou dokonale vykonturované. No, tak to přesně neumím. Můj největší pokrok je to, že si zvládnu vykonturovat tváře, ale než jsem našla to správné místo a ty správné pohyby a tu správnou barvu, aby to vypadalo jakžtakž... Konturování nosu a čela zvládnu jen v situacích, kdy mám hodně času a kdy si to žádá situace, konturu brady a čelisti jsem vzdala, jakože tohle fakt nemám zapotřebí.

7. Gelové/umělé nehty

Pokud jsou decentní a hezky udělané, proč ne. Bohužel málokdy, skoro nikdy, potkám slečnu u které by tyto nehty vypadaly pěkně a přirozeně. Chápu, že pokud někdo nemá krásné nehty od přírody, řeší to takhle, ale proboha, 5 cm nehty s kamínky a opravdu nevzhlednou kombinací barev a vzorů... Za mě tohle vážně, ale vážně ne.



8. Umělé řasy

Asi v 16 jsem si ze Španělska dovezla pestrobarevné řasy, které jsem vytáhla jednou na kamarádčinu oslavu narozenin. Sklidily úspěch, to ne, že ne, ale to, s prominutím, s*aní s tím! Než vyberete lepidlo, protože od vietnamců nechcete, nevíte jestli není lepší průhledné než černé, to zase nemůžete nikde sehnat, tak vezmete to černé. Rozbalíte to, teče to všude, dáte to na ty řasy, samozřejmě nerovnoměrně, čekáte než to trochu zaschne, pak si s tím vydloubnete 3x oko, nasadíte nad řasy, je to moc dlouhé, tak to tam nějak zázračně, aniž byste si ublížily, ustřihnete, přimáčknete jeden konec, odlepí se druhý, přimáčknete druhý, odlepí se první, pak dá bůh a vy zvládnete přilepit oba konce. Hotovo? Řasy jsou nepříjemné na oku, neustále je vidíte, a po hodině se začnou odlepovat i s tou krásnou linkou, kterou jste pod ně namalovaly. Respekt všem, které umí s řasami.

9. Masky na obličej

Opravdu nemám ráda pocit, když maska zasychá a stáhne mi celý obličej. U těch mazlavých mám zase pocit, že je nikdy nesmyji, u plátýnkových nevydržím 20 minut ležet a nic nedělat. Jediná výjimka byla návštěva kosmetiky, kdy jsem při nanášení masky štětcem vrněla blahem a maska Mask of magnaminty, která je pro mě a můj obličej slastí.

10. Holení

Neuvěřitelně otravný proces. Buď máte tupou žiletku nebo vám dojde pěna nebo je oboje v cajku, stejně je to otrava. Nejvíc miluju komentáře typu: to ti musí zabrat hodinu než oholíš ty dvoumetrový nohy, ne? haha.

Co nemusíte v kosmetice Vy? :)


2 komentáře:

  1. Já se teď snažím naučit vykonturovat obličej, protože se mi to hrozně líbí, ale strávím s tím šíleně moc času vždycky :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  2. Tak s holením souhlasím a s nehty také. Vlastně souhlasím i se stíny, které moc nemusím a trochu s leskem na rty, ale teď mám lesk od Avonu má zvětšovat rty a ten je skvělej pro mě. :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...