kosmetický TAG

 1. Kolikrát denně si čistíš pleť?

Pleť si čistím pravidelně a to 2x denně. Večer svému obličeji věnuji více času (gel, peeling, micelárka, krém, sudocream), ráno jej většinou jen dočistím micelárkou a nakrémuji.

2. Jaký máš typ pleti?

Mám mastnou pleť s velkými sklony k akné, bohužel. :/ Musím se tudíž o ní hodně starat, ale zatím jsem nenašla nic, co by mi nějak výrazně pomohlo.

3. Který produkt momentálně používáš na odlíčení/čištění pleti?

Nyní používám gel od Biodermy a střídám ho s gelem od Faranu. Oba jsou skvělé. 



4. Používáš peeling?

Ano, používám, mám pak pocit, že je má pleť více čistá.

5. Jaký pleťový krém používáš?

Momentálně od Diet Esthetic na pigmentové skrvny.

6. Máš pihy?

Ne, naštěstí.

7. Používáš oční krém?

Poté co jsem dodělala jeden od Lancome, tak ne. Ráda bych vyzkoušela Ziaju, ale nikde na  ni nemohu narazit.

8. Jaký make-up momentálně používáš?

Miluju L'oreal eau de teint, ale střídám ho se zbylými 8 makeupy, které mám načaté. ;)



 9. Jaký máš barevný tón pleti?

Do žluta. A je peklo najít vyhovující makeup. Všechno je oranžové nebo růžové. Nejvíce mě pobavily slečny, které v Tetě drogérii udělaly scénu, že nikdo nevyrábí růžové makeupy, paní prodavačka jim poradila, ať se obrátí někam výš, že ona s tím nic neudělá. A já jim radím, koukněte se na Dermacol.

10. Co si myslíš o umělých řasách? Používáš je?

Pokud vypadají přirozeně, tak se mi líbí. Problém je v tom, že já je absolutně neumím aplikovat, takže je nenosím.

11. Věděla jsi, že by jsi měla měnit řasenku každé 3 měsíce?
Vím, a mám pocit, že cca po 4 měsících mi každá řasenka vyschne, takže kupuji novou.

12. Jakou značku řasenky momentálně používáš?

Miluju Maybelline, ale momentálně mám essence a Gabriella Salvete.

13. Používáš podkladovou bázi pod make-up?

Pouze pokud jdu večer za zábavou.

14. Používáš podkladovou bázi pod oční stíny?

Bázi mám od elfu a když jednou za půl roku stíny použiji, tak pod ně bázi dám. Jinak stínům moc neholduji.

15. Myslíš si, že vypadáš dobře bez jakéhokoliv make-upu?

Absolutně ne. Akné a pigmentové skrvny mi ničí sebevědomí na bod mrazu. :/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...