E-style řasenka megavolume effect

Poslední dobou se mi nahromadilo nějak moc řasenek a tak jsem skončila ve fázi, kdy nyní při mém běžném líčení používám 3 najednou. Zamilovala jsem si opravdu výrazné, dlouhé a objemné řasy. Takže pokud máte nějaký tip na řasenku, která tohle všechno zvládne, sem s ním! :)


Abych pravdu řekla, obaly řasenek nějak neřeším, protože řasenky nakupuju v drogériích a tam se na vzhled moc koukat nedá. Důležitější je pro mě kartáček, takže snesu i oranžové a žluté obaly, jen aby ta řasenka byla fajn. Tohle je vzhledově jedna z lepších řasenek co jsem doma měla, ale bohužel opět laciný plast. Stříbrné víčko se mi rozlomilo a tak je teď trochu problém řasenku vyndat.


Odstín je pouze jeden, 01 black, klasická černá barva. Když jsem řasenku vyndala a podívala jsem se na kartáček, byla jsem trochu zklamaná. Já miluju obří kartáčky, které mi většinou zajistí dlouhé a objemné řasy. Navíc je kartáček do tvaru spirály, tak z toho jsem také nebyla nijak odvázaná. Štětiny jsou klasické, žádný plast.

joyandyou

Jaké bylo mé překvapení, když jsem se s řasenkou namalovala. Krásné dlouhé, objemné a černé řasy. Řasenka vůbec nežmolkuje, řasy slepuje minimálně a navíc nevytváří tvrdé řasy, které zaschnou a je z nich beton. Tato řasenka krásně drží natočené řasy, ale přitom jsou měkké.
Řasenka má údajně obsahovat nějaké vitamíny a řasy vyživovat, toho jsem si bohužel nevšimla. Řasenka není voděodolná, pár kapek deště nebo slz vydrží, ale na nějaké potápění se budete muset porozhlédnout jinde.

joyandyou

Barva: černá
Výsledek: prodloužené, husté řasy
Výdrž: celý den, zasychá poměrně rychle, neobtiskává se
Cena: 97 Kč
Web: chriscosmetics
Hodnocení: Za tuto cenu těžko seženete takhle dobrou řasenku. Nevýhodou může být její nedostupnost v obchodech.

Preferujete prodlužující či objemové řasenky? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...